Wachten vliegveld Dehli

• Silola

Ik kom s nachts aan in Dehli (half 2) en moet dan tot half 6 wachten op mijn zus die vanuit een ander land op Dehli vliegt. Heeft iemand tips waar ik het best kan wachten op het vliegveld. Ben van plan mijn bagage van de band te halen en niet door de douane te gaan en zo op mijn zus te wachten, kan dat? En is er dan een duidelijke plek waar ik met haar kan afspreken? Dank jullie wel voor de tips alvast

• erik

Volgens mij ga je eerst langs de douane en kom je daarna pas bij de bagagebanden, dus dat plan van je gaat niet werken. En stel dat het wel zou gaan, dan ligt je koffer ergens een uur of 4 voordat jij hem wilt gaan halen, lijkt je dat een goed idee?

Op de site van het vliegveld kunnen jij en je zus iets uitzoeken waar je gaat wachten tot de ander ook is gearriveerd.

http://www.newdelhiairport.in/category-shop-and-eat.aspx?id=2&category=Cafe%20Bar

• Ineke M

Hoi Silola,

Het is heel eenvoudig: door de douane, bagage van de band halen, dan naar de uitgang langs de militairen (ik denk dat jij die bedoelt met douane) en dan lekker koffie drinken bij Coffee Day (of was het nou Barista?).

Dus net niet helemaal het vliegveld af gaan.

Je zit dan in het stuk waar meerdere winkels en eetgelegenheden zijn (en ook de taxi desk). Ik heb er een paar keer echt uren doorgebracht. Geen probleem, boekje mee en ergens gaan zitten.

Heb het gedaan toen ik op een vriendin wachtte die met een andere maatschappij vloog, maar ook als ik vanuit Jaipur kom en terug naar Nederland ga. Deze oplossing is echt veel beter als de transitruimte. Meer te zien en meer bewegingsruimte.

Veel plezier,

Ineke

• Silola

Dank jullie wel voor de tips, het is mijn eerste keer naar India en ik moet vanaf half 2 's nachts op mijn zus wachten die om half 6 arriveert, maakte me daar best een beetje zorgen over, dacht ook nog even een hotelkamer te nemen voor een paar uur maar als ik daar gewoon lekker kan wachten, vind ik dat een optie!

• Ineke M

Iedereen komt door dezelfde uitgang. Dus als je bij Coffee Day zit tegen de tijd dat zij aankomt, dan kun je haar niet missen!

• Silola

Nog 1 vraag, ik kom midden in de nacht aan, zijn die koffietentjes dan open?

• Ineke M

Ja, gelukkig wel! In ieder geval is Coffee Day de hele nacht open, daar heb ik een keer tot 3 uur s nachts op een vriendin zitten wachten. Ben toen alleen bij Coffee Day geweest.

Ik dacht dat de andere zaken ook open waren, maar dat weet ik niet zeker. 2 Weken geleden heb ik er tot half een gezeten en toen was alles open.