Rick Stein in India

• erik

Nog 3 afleveringen te gaan, gisteren gezien, vorige week de helft, ik heb nu al spijt dat ik het niet eerder wist.

http://www.bbc.co.uk/programmes/b033rhzh

• herna

Jammer, helaas in Spanje niet te zien.

• kataraja

Herna en anderen, de uitzendingen zijn te zien op Youtube, ik heb ze gisteren alle twee gezien. Leuke reportage alleen vind ik die Rik Stein een kwal, maarja smaken verschillen!!

Vanakam

• Ramrod

Net 1e aflevering op YT bekeken , gaat 90% over koken , had ik niet op gerekend jammer had gehoopt op wat meer afwisseling

• herna

Bedankt voor de tip,heb het gevonden.

• kataraja

Ramrod, zo als iedereen weet is Rick Stein een bekende Engelse tv kok, waar had jij gedacht dat de serie over zou gaan???

• Ineke M

Haha,…is voor mij ook nieuw. Alleen van Jamie Oliver gehoord…

Maar goed, koken is niet echt mijn hobby!

Ineke

• Ramrod

> zo als iedereen weet…

Nou dat is erg overdreven niet , nog nooit van de man gehoord en ik ben hier niet de enige blijkbaar , had op natuur/cultuur gehoopt

• kataraja

Hoi Ramrod was misschien een beetje kort door de bocht, maar ik zie veel programma's van hem. Ik ben gepassioneerd hobby kok, en daar bij kijk ik ook nog eens zeer bewust tv, dus geen rtl sbs6 en dergelijke commerciele troep, en dan kom je Mr Strein nog wel eens tegen.

Vabakam

• kataraja

PS.

Ramrod als je dit“ bbc docu india ” bij you tube ingeeft dan kom je diverse goeie docu's over India tegen.

Veel kijk plezier.

Kataraja.