Treinticket boeken

• Anneke

Weet iemand of het lukt ontline treintickets te boeken? Het lijkt nl. of ik al vastloop bij het zoeken van de informatie.

Ik zou willen boeken Delhi - Kalka - Shimla (de toytrain).

Misschien kan iemand uitleggen welke stappen je moet volgen?

Alvast bedankt.

Groet,

Annke

• Erik de Ruijter

Hoi Anneke,

Nooit proberen zoals bij NS om een begin-tot-eind route op te vragen met overstap. Je moet gewoon deel voor deel opvragen, dus eerst Delhi-Kalka.

Op Seat61.com staat alles stap voor stap uitgelegd, en ondanks dat de Indiase sites wel eens haperen is het tot op heden altijd gelukt….

Sukses,

-Erik>

• kees m

ik boek altijd de trein , vliegtickets en hotels via www.cleartrip.com

altijd perfect,

grjes Kees M

• Anneke

Bedankt. Als ik een cleartrip account wil aanmaken (ik had er zo te zien ooit een, hij herkent mijn emailadres maar ik weet geen wachtwoord meer en er is geen knop ‘wachtwoord vergeten’) dan MOET ik blijkbaar het proces afmaken (account maken) door een sms te ontvangen. En je telefoonnummer moest 10 cijfers zijn…….. dus was er geen mogelijkheid +31 ervoor te zetten, dus weten zij niet dat ik in Nederland zit. Dus kan ik het proces om een account aan te maken niet afronden…. en dus niet boeken.

Is daar nog een oplossing voor?

• kees m

bij Sign in moet je e-mail adres invullen en wachtwoord

Achter wachtwoord staat echt wel I FORGOT MY PASSWORD

tel nr is gewoon je mobiel nummer

je krijgt via sms twee code nrs

dit is voor boekingen bij irctc via cleartrip

en boeken maar !!!!!

grjes kees m

• AnneliesV

Als je geen Indiaas mobiel nummer hebt mail je een kopie van je paspoort naar care@irctc.co.in, je geeft je user ID op en vraagt om een mobile OTP per email.

Succes met boeken.

Annelies

• ton

Het aanmaken van een account bij Cleartrip heb ik uitvoerig beschreven in mijn bericht van 18 augustus 2012 (19.02.) succes

• laurensta

account maken is me vorige week in 10 min gelukt. kreeg super snel mail met codes terug!