Kan iemand me een indicatie geven van de kosten voor een overnachting in een house-boat in Srinagar?
Via-via kreeg ik een aanbod van 75 euro voor 1 overnachting inclusief maaltijden voor een 2-persoonskamer.
Hier schrok ik toch wel van. Ik heb altijd (oa) in India .low-budget gereisd. Overnachtingen (het hoeft maar simpel/basic) eigenlijk altijd onder de 5 euro/maaltijden zelfs meestal nog wel lager. Natuurlijk snap ik ook wel, dat je hier niet voor in een house-boat kan. Want als ik het over dit bedrag heb, heb ik het ook over simpele guesthouse-kamers of een home-stay adres. Een house-boat is natuurlijk een unieke ervaring. Ik snap dat hier dan ook wel een ander prijskaartje aan hangt!?
En het is ook al wel weer 4 jaar geleden dat ik de laatste keer in India was. Ik wil ook wel reeel blijven en niemand te kort doen. Wellicht is het ook allemaal duurder geworden.
Normaal ben ik eigenlijk niet gewend me al in Nederland vast te leggen, dus waarschijnlijk ga ik/gaan we ter plekke kijken/onderhandelen. Want dat is toch ook wel deel van de cultuur.
Bovendien: het geeft ook wel weer wat vrijheid als je niet elke maaltijd in de house-boat hoeft te gebruiken.
Maar wellicht is het gewoon standaard een all-in-one pakket. Ik weet het gewoon niet.
Vandaar toch even deze post op het prikbord.
Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
Yvonne