Wie kan mij een Email adres of tel. nummer geven van een goede rustige cauffeur voor een rondrit in Zuid India
Helaas ken ik geen chauffeur in Tamil Nadu. De - volgens mijn ervaringen - beste chauffeur in India zit in Andhra Pradesh (en spreekt eigenlijk alleen Telugu). En daarmee komen we op het volgende punt: wat goed is om in het achterhoofd te houden is dat in de regel de chauffeur slechts een vergunning heeft om binnen 1 staat te rijden. Een chauffeur uit Chennia zal dus alleen binnen Tamil Nadu kunnen opereren. Je zou ook kunnen overwegen om je van plaats naar plaats te laten vervoeren en weer ter plekke via de travel desk van je hotel een chauffeur te regelen. Mocht je iemand voor langere afsntanden, meerdere dagen gaan inhuren, dan is er nog de optie om zelf de brandstofkosten voor je rekening te nemen. De dieselprijs was in januari Rp 52 / liter.
Marie Louise, in mamallapuram liigt het moonrakers restaurant, zij hebben ook diverse goeie nieuwe auto's met betrouwbare chauffeurs, en natuurlijk met een “permit” om in andere staten te rijden.
Vraag naar Annand, hij is een van de drie broers die moonrakers leiden, en hij organiseerd ook de auto met chauffeur reizen.
Hans, heb jij een aantal jaren geleden in mamalla gewoont?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?