Hey iedereen!
Heb al wat berichten van anderen gelezen en heb er een beetje een hard hoofd in.
Maar heeft een van jullie enig idee wat de huidige situatie is?
Ik wil in Juli tm November als coördinator van een vrijwilligersorganisatie in Noord India gaan werken.
Ik krijg onkosten, zou het geen salaris noemen. Daarna wil ik nog een maand reizen, in totaal dus 5 maanden daar.
Welk visum zal ik op inzetten? Ik heb gehoord dat misschien toeristenvisum 6 maanden het beste is.
Maar geven ze die nog uit? Kan ik het beste bevestigde tickets overleggen? (toch risico, boeking maken, terwijl ik visum misschien niet krijg)
Ik hoorde ook iets van een brief waarom je 6 maanden zou moeten krijgen. Wat zou ik hier in kunnen zetten zodat het
geloofwaardig overkomt?
En employment visum lijkt me moeilijk, want heb geen bedrijf in Nederland wat in contact staat met een daar.
Zou wel een uitnodiging van de organisatie waar ik ga ‘werken’ kunnen krijgen, maar of dat een goed idee is?
Oftewel, ik kan goed advies gebruiken en ben jullie daar erg dankbaar voor alvast!
Ik heb overigens vorig jaar zonder problemen een 3 maand visum gekregen, dus nog geen negatieve ervaringen.
Groet,
Tess