http://www.youtube.com/watch?v=4SCe_G4QS3s&feature=youtu.be
Erik,
Dank voor het leuk filmpje, dosa staat bij mij hoog in het “lekkere dingen” lijstje. Op nummer 1 staat nog altijd idli, kan je mij wakker voor maken, vooral de sambar. Vooral als ik een vreetkick heb dan eet ik zo een hele schaal leeg.
Groet Kat.
Ps Waarom is het zo rustig hier, ik heb in tijden niets meer van Sundri gehoord, heb ik iets gemist??
Lief dagboek, lieve Jenny,
Eindelijk gaat mijn levensdroom in vervulling en ga ik een paar maanden ontwikkelingswerk doen in India. Daarom vandaag eens op de Indiastartpagina gekeken want natuurlijk heb ik een heleboel vragen. Maar na een paar uurtjes lezen heb ik maar besloten om mijn vragen aan jou als goede vriendin te stellen. Als je als nieuwkomer namelijk een vraag stelt, dan is de kans groot dat ze je afmaken en wegzetten als een klein kind. Ik ben erg verdrietig geworden van de toon op¨dit prikbord. Je gelooft me niet, nou dan:
`tutje, je mag voor mij weer even terug naar school`
`ik heb geen belangstelling voor jouw dom gezeur`
`je was toch van de mannenliefde`
`breng voor mij een Hema rookworst mee`
`pak je wel op tijd je pillen`
`Kovalam is voor Russen en bejaarden`
`lees eerst eens wat er eerder over dit onderwerp geschreven is voor je ons lastigvalt met je domme vragen`
Het zijn telkens dezelfde namen die je tegenkomt. Zelden beginnen ze zelf een onderwerp, maar storten zich wel als aasgieren op elke nieuwkomer
Lieve Jenny, mijn hartsvriendin, en toch ga ik naar India met al mijn idealen. Maar op dat Indiaprikbord zullen ze mij niet zien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?