NL Doet

• Ramrod

Omdat jullie medelijden met Rob hebben , hij heeft niks te zeuren of te zaniken omdat het hier momenteel rustig is , dus opent hij zelf maar weer eens een topic die WEER nergens over gaat en al helemaal niets met India te maken heeft ….

Ben je weer vrij gelaten en heb je wat tijd over … ? Wel je medicatie blijven in nemen hé , sterkte .

• gerardvd

Beste Rob,

Dat betekent dat je publiciteitsgeil bent en even te weinig aandacht krijgt.

Ja en dan ga je lullen als een kip zonder kop.

• erik

Ik heb het gastenboek van Driek en Kweb ingevuld, jij hebt al twee keer gereageerd op de witte kip………….

• kataraja

Erik,

Ik schreef inclusief ik, ik heb genoegen hun reisverslag gelezen, persoonlijk zou ik zo nooit reizen, maar in die keuze is iedereen vrij. Maar toen ik hier reageerde en de andere reacties hier las, vond ik het flauw van mij zelf en andere forum gebruikers dat ik/wij niet even gereageerd heb.

Als ik nu zou reageren op hun verhaal na wat ik op deze topic schreef zou ik mij hypocriet voelen als ik alsnog zou reageren, daarom doe ik het hier.

Driek en kweb als jullie mee lezen, ik heb jullie verslag in 1 ruk uitgelezen en vond het leuk om te lezen hoe andere mensen India beleven.

Groet Kataraja.

• erik

Ik had er ook beter een :) achter kunnen zetten, want ik snapte wel wat je bedoelde.

• Rob

Kataraja,

Ik heb zelf wel een positief berichtje achter gelaten op de site van Driek en Kweb.

Het was mij al opgevallen dat, behalve Erik, verder niemand op hun reisverslag gereageerd had.

Dat mensen hier op mijn flauwekul reageren begrijp ik zelf ook niet goed.

Rob

• gerardvd

Beste Rob

Hoop dat je mijn reactie van 13.15 uur, op jouw flauwekul wel begrijpt?

• india

What's happening in India?

• Rob

Beste mensen,

Ik dacht zo via een omweg, als we hier in Nederland vrijwilligers kunnen charteren om de boel op te ruimen, misschien kunnen ze zo´n dag ook in India organiseren.

Jaren geleden heb ik een programma op tv gezien.

In een betere wijk in Mumbai werd ook een opruimactie georganiseerd.

Alle buurtbewoners wilden zelf hun handen niet vies maken.

Huurden daar mensen uit een lagere klasse voor in.

Rob

• froukje

Hier moet/wil ik even op reageren. Ik ben hun verslag aan het lezen. Niet iedereen heeft even veel tijd om dit in 1 keer uit te lezen,al hoe leuk je het ook vindt.

En idd na het nodige commentaar hier,zal ik er ook niet meer op reageren. Is jammer. Maar ik zal hun nog een persoonlijke mail sturen,want ik heb nog een vraag.