willem de pedo is dood

• kataraja

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21297871/__Nederlandse_pedo_dood_in_cel__.html

In 2002 woonde ik Mammallapuram toen Willem de eerste keer gearresteerd werd. Willem was een van de vele uitbaters van een weeshuis in de buurt van Mammalapuram (poonjeri), voor zijn arrestatie wist het hele dorp al wat er zich afspeelde maar niemand deed iets, na zijn arrestatie was Willem heel snel op vrije voeten want Willem had hooggeplaatste vrienden. Sai Baba persoonlijk heeft zich met zijn vrijlating bemoeit, en een paar weken na dat hij vrij was fietste Willem weer met een klein jongetje achter op zijn fiets door het dorp, praise de lord , of Jezus houd van jou, riep hij altijd als hij ons zag.

Veel dorpelingen verdedigden zijn wandaden met “ de kinderen hebben tenminste regelmatig te eten, en krijgen een opleiding”!!!

Willem moge je ziel branden in de hel!!!

• Ramrod

Amen ….

• Rob

Kataraja,

Dit bericht raakt mij ook diep.

Niet omdat die man overleden is, dat zegt mij helemaal niets.

Ik kan net als Ramrod zeggen ‘amen’, verder niets.

Wel het onderwerp weeshuis.

Zoals je misschien weet is mijn vader opgegroeid in een weeshuis.

Volgens mij was die dominee / stichter van dat weeshuis ook niet helemaal koosjer.

Dat zullen we nooit meer weten, te lang geleden.

Wel weet ik dat mijn vader daar een behoorlijk tik aan overgehouden heeft.

Daar hebben mijn moeder, mijn zus, mijn broer en ik ook wat van meegekregen.

Op late leeftijd heeft hij een vriendin ontmoet.

Die was opgegroeid in een nonnenklooster, dat was nog erger.

Waar het voor mij nu omgaat is al die kindertehuizen.

Al die vrijwilligers, niet alleen maar pedo's, die voor een of twee weken naar India of Nepal gaan om zielige kindertjes te helpen.

Zonder te beseffen dat zij daardoor ook schade aan de ontwikkeling van die kinderen teweeg kunnen brengen.

Rob

• kataraja

Rob,

Zonder te beseffen dat zij daardoor ook schade aan de ontwikkeling van die kinderen teweeg kunnen brengen.

Ik begrijp niet zo goed wat je hier mee wil zeggen. Als een paar naïeve jongeren uit Europa, met weesjes willen spelen, en tekeningen maken , hoe schaden zij dan de ontwikkeling van deze kinderen?

Prettige avond (hier is het al 19:00 uur) Kataraja

Ps Hebben we niet allemaal een tik aan onze jeugd overgehouden, dit bedoel ik niet vervelend of zo!

• T.o.m.

kataraja Schreef:

——————————————————-

> Rob,

>

> Zonder te beseffen dat zij daardoor ook schade aan

> de ontwikkeling van die kinderen teweeg kunnen

> brengen.

>

> Ik begrijp niet zo goed wat je hier mee wil

> zeggen. Als een paar naïeve jongeren uit Europa,

> met weesjes willen spelen, en tekeningen maken ,

> hoe schaden zij dan de ontwikkeling van deze

> kinderen?

>

>

> Kataraja

Het hoeft niet schadelijk te zijn Kataraja, maar over het algemeen genomen heeft Rob gelijk.

• Rob

Kataraja,

De schade voor de weesjes kan zitten in het niet langdurig kunnen hechten aan iemand door voortdurend afscheid te moeten nemen.

Rob

• kataraja

T.o.m.

Ik ben net zoals jij tegen “vrijwilligerswerk” in India, niet tegen vrijwilligers werk in het algemeen, want legio mensen doen hele goeie dingen in Nederland. Maar jongeren die massaal naar India trekken om (meestal) uit narcistische overwegingen “vrijwilligers werk ” gaan doen heb ik moeite mee, en maken mij aan het (sarcastisch) het glimlachen. Maar om te beweren zoals Rob doet, dat zij schade aan de ontwikkeling van de kinderen kunnen toe brengen, moet Rob mij maar eens uitleggen.

Groet Kataraja

ps Rob, dit is geen Rob bashen, misschien zie ik iets niet, dat jij wel ziet, ook een vraag aan de mede forum gebruikers, laat dit item geen ordinair scheld partij (tegen Rob) worden.

• erik

De man, die ik persoonlijk heb gekend voor dat ze wisten wat er aan de hand was, die hetzelfde deed in Kathmandu komt over 1-2 jaar vrij volgens mij. Ranzig idee en wie weet wat hij dan weer gaat doen (want hij was al een keer gepakt in meen ik Marokko).

• gerardvd

Vers van de pers,

Meisje van 6 verkracht in India

NEW DELHI -

Een 6-jarig meisje is in India ontvoerd, verkracht en daarna als afval aan de straat gezet. Een voorbijganger ontdekte het kind, dat uit een buitenwijk van hoofdstad New Delhi komt,

Het meisje werd zondag al gevonden, maar lokale media berichtten hier pas vrijdagochtend (lokale tijd) over. Het meisje zou door meerdere daders verkracht kunnen zijn, schreef de krant The Times of India.

Sinds de dodelijke groepsverkrachting van een 23-jarige studente in december wordt er meer over seksuele misdrijven bericht in India. Die zaak trok wereldwijd de aandacht en zwengelde protesten aan in het hele land. Zes mannen werden gearresteerd. Vijf van hen wacht de doodstraf als ze worden veroordeeld. De zesde wordt als minderjarige berecht.

Gerelateerde artikelen

• kataraja

Erik, sommige landen zoals Thailand hebben een slechte naam op dit gebied, ok er is sex toerisme, maar ranzig heden met kinderen gebeuren in Thailand in vele mindere mate als iedereen denkt, als je er gepakt word dan word je dus ook echt aan de schandpaal genageld, met foto in de krant en alles er op en aan. Maar de paradijzen voor zulke viespeuken zijn de echte derde wereld landen (waar een mensen leven niet in tel is) zoals bv India of Sri Lanka, combodija laos, of zoals de man waar jij het over hebt Nepal.

En het bericht wat ik lees van Gerardvd is te ziek voor woorden, als ze zo iemand pakken en hij is bewezen schuldig, gewoon geen rechtszaak aan geven, nekschot geven en opgelost!!! Stel je voor zo'n dier komt door een of andere vorm fout vrij!!!