Kataraja,
Beetje flauw van je dat stukje over Sri Lanka had even verder doorgelezen dan had je onderstaande mail kunnen afdrukken.
Ik weet zeker dat jij niet in India zit/woont maar in Slochteren.
Sterker je bent nog nooit in India geweest.
En om nu verdere discussie met jou uit te sluiten was dit mijn laatste reactie naar jou toe.
Re: TRIPS MAKEN VANUIT THE SURF
Gepost door: gerardvd ()
Datum: 25 februari 2011 11:10
Bedankt voor je reactie Vincent,
Wij zijn net rond gekomen betreffende een “rondje” Sri- Lanka van 6 dagen met een plaatselijke gids genaamd Alexander Fernando.
We hebben daarbij ondersteuning gehad van de familie Bouwman uit Nederland.
We hebben al in veel landen, via internet/prikbord, een rondreis geboekt bij de locals en dat is altijd al prima gegaan met geweldige gidsen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik ook in deze reis 100% vertrouwen heb en zal mijn ervaringen met deze gids graag met jullie delen als ik terug ben.
Wij vertrekken voor 9 dagen op 29/3 en maken een tourtje dat globaal gaat van Bentota,Pinnawela,Polonnaruwe, Sigiriya,Dambulla,Kandy,Nuwara Eliya,Hikkaduwa,Galla,Kosgoda en terug naar Bentota.
Je hoort nog van ons hoe onze trip en onze gids waren want naar ik aanneem mag je wel degelijk kenbaar maken, op dit forum, hoe een gids bevalt?
Heeft wat mij betreft niets te maken met reclame ik wil alleen mensen helpen met het vinden van een goede plaatselijke gids.
Is dus “onze gids fc Brandhout”, daar ga ik absoluut niet van uit hoor, dan zal ik dit net zo goed melden als het mag tenminste.