Hoi,
Heeft er iemand een tip voor een hotel in Madurai? Liefst vlakbij de tempel.
Gr. Esther.
Esther, wij verbleven altijd in Sri Devi hotel direct naast de tempel. Als je iets meer geld wilt uitgeven en je hebt het geluk dat ze vrij zijn zou ik voor een van de 2 rooftop kamers gaan. Van hier uit heb je een fantastisch uitzicht op de tempel en gouden koepel, vooral morgens als de zon opgaat.
Groet Kat
Esther, ik heb nooit een familie kamer nodig gehad, dus heb ik mij ook nooit in verdiept. Maar lijkt mij stug dat ze geen website hebben of dat er iets op internet over te vinden is. Veel hotels hebben familiekamers dus de kans is groot dat zij er ook een hebben. Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Staat thanjavore ook op je lijstje, dit is wel een heeeele mooie plek in zuid India.
Greetz
een paar deuren verder heb je Ratnah Residency, ook aan te bevelen. Iets goedkoper, minder package-toeristen. Supreme maakt af en toe een vermoeide indruk zoals ze dat ze fraai in de reisgidsen zeggen.Maar…………er gaat niets boven de special dosanight op het dak van de Supreme, meestal op zondagavond. Wat te denken van een “viagara-dosa”.
Esther als je in mammalla bent, is het leuk om met een brommer naar thirikalikundram te gaan een heel leuk authentiek plaatsje, met een mooie tempel in het dorp, en een hele mooie tempel op een berg, echt een aanrader. Ook is kalpakam leuk om te doen hier ligt een oud VOC fort, met een nederlands kerkhof uit die tijd, thirikalikundram en kalpakam zijn heel goed te doen op 1 dag!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?