De achterkant van het niets !

• Kwadratus

Gegroet,

Nu de aarde draait en wij de zone van 2013 mogen betreden voorspel ik u dat de achterkant van het niets het ongelijk van de betweter zal aantonen ! Twee minus vijf is iets of niets, de profetie zal lijden tot het offer van het sacrament te Ruin. Wee, de adelaar van het niets in de bol van vuur, zijt ook gij onwetend ?

Het niets heeft geen achterkant doch is van andere zijde of van de poel van Sulfer ! Het is is ver en toch nader dan het vuur van het niets.

Hoort en verstaat deze woorden, gewijde groet

Kwadratus

• johan1

hi kwadratus' door jou ben ik enige tijd van het blog verwijderd

• Kwadratus

Gegroet broeder Johannes,

Doch ook gij zijt wedergekeerd! Verwijderen is een menselijke handeling die het werk niet zal stoppen, mij treft in deze geen blaam.

Wens je een gewijd 2013 en laten wij vieren dat de bol van vuur in de adelaar is, proost!

Gewijde groet, dienaar

Kwadratus

• harry

ik snap niet waar je het over hebt , maar je komt bij mij over als een !@#$%^&*

blijkbaar ben je een van die oplichters die het licht heeft gezien ……….dan zou ik zeggen , val daaar anderen niet mee lastig en hou het lekker voor jezelf!!!

het feit dat je dit moet posten , zegt voor mij genoeg , dat je als kind geen aandacht hebt gehad!

waarom zou je niet iets leuks willen delen met deze leuke mensen op deze forum?

• johan1

Harry ben je nieuw op deze blog??

ikzelf vind hem erg leuk

• Ineke M

Kwadratus hoort gewoon bij dit prikbord…….

Ineke