Visum verwerkingstijd?

• Traveller

Emirates, maar goed ik ben op tijd met de aanvraag inachtneming van 7 werkdagen ligt het probleem ligt bij de ambassade nu.

Dan zit ik ook nog met het probleem van een extra werkdag aangezien het naar amsterdam gestuurd moet worden en je hem niet in den haag mag afhalen als je het in amsterdam geregeld hebt. De vakantiepret om te gaan is al weggenomen.

Heb me er al op ingesteld dat het niet gaat lukken. Ik werd ook nog gebeld omdat ok 2x reply de email stuurde voor info, kreeg ik te horen……..Wat is uw probleem!! Wie heeft u gezegd een ticket te boeken? Niet echt netjes, wel flink betalen voor een visum en dan zo een reactie krijgen. Gelukkig ging er wel een mail gestuurd worden over mij aanvraag, maar zullen vele voor mij zijn.

• KeesS

Pff ik zou er helemaal nerveus van worden. Zo wordt je dus min of meer gedwongen om duurdere tickets te kopen die te annuleren zijn. Hopelijk werkt de stempelmachine nog op tijd voor Traveller.

• Rob

Traveller,

Afgelopen keer was ik zelf wat laat.

Toen kon ik mijn paspoort + visum op Schiphol afhalen. wel extra kosten.

Per post verzenden duurde te lang.

Ik weet niet of dit voor jouw iets uitmaakt.

Rob

• Traveller

Zójuist gezien dat ik mijn paspoort kan afhalen!! Eindeijk!

• ton

Proficiat Traveller en fijne reis. Zelf (4 personen) zaten we in dezelfde stress. Onze aanvraag was 17 januari gedaan. Zojuist ook het bericht ontvangen dat de paspoorten klaarliggen op het inleveradres. Onze vertrekdatum is volgende week zaterdag

• esther

Hoi Ton, wij gaan ook volgende week zaterdag. met Emirates. En jullie?

Gr. Esther.

• ton

Nee, Esther, met Qatar va Zaventem

groet

Ton

• Missy

Hoi,

Ik hoorde vandaag dat iedereen die begin maart naar India gaat en het visum nog aan moet vragen, dit niet op tijd zal krijgen.

Er schijnen weer problemen te zijn en de ambassade kan de achterstand niet aan.

Weet iemand hier meer over?

Groet, Missy

• ton

Zie de berichtgeving eerder in deze draad. In mijn geval duurde de verwerking negen werkdagen. Vanmorgen mijn visum opgehaald. Kreeg te horen dat de achterstand op de ambassade nog een dag bedroeg.

• Mr Bojangles

is misschien handig als je naar de datums van plaatsing van de berichten kijkt….

bijv. 28 jan