Heb onderstaande mail reeds eerder geplaats op deze discussielijst met belofte over het verdere verloop.
Re: welke rondreis wordt het
Gepost door: gerardvd ()
Datum: 22 november 2012 13:42
We zijn weer terug in ons koude kikkerlandje afgelopen zondag geland.
De rondreis zit er weer op en we hebben van India genoten.
Echter de reis en organisatie van Shoestring was niet wat je er van kunt / zou mogen verwachten. Zijn reeds heel de wereld overgereisd dus weten wat dat betreft wel wat je wel en niet mag verwachten.
Heb dan ook een klacht ingediend en volgens Shoestring is die reeds in behandeling en krijg ik binnen 4 weken antwoord.
Zal daarom nu hier niet verder op in gaan , eerst Shoestring de kans geven op een nette afhandeling.
Hou jullie op de hoogte hoe alles gaat aflopen.
Het verdere verloop ………………………………………………
Heb gisteren, de 4 weken waren voorbij, zelf gemaild naar Shoestring omdat ik nog steeds niets had vernomen.
Ik was behoorlijk boos en heb dat ook duidelijk laten merken.
Werd zeer snel gebeld door een mevrouw van Shoestring die, ik kan niets anders zeggen, zeer netjes de zaak uit heeft gelegd.
Komt er op neer dat het antwoord nog wel enkele weken op zich zal laten wachten.Ze begrijpen mijn klachten en zijn het daar ook mee eens als ik het goed begrijp. Echter het onderzoek is nog niet volledig afgerond…………….geduld dus zal ik moeten betrachten.
Ik geef ze die tijd heb, voorlopig, nog geen zin in een hoop gedoe met klachtencommissie enzo.
Echter als het moet dan moet het maar, maar voor al eer geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Mevrouw Sandra Coesel van Shoestring heeft me keurig netjes te woord gestaan en dat waardeer ik.
Excusses zijn aanvaard van Shoestring nu nog de goede afhandeling.Volgende afspraak is 2 januari we zullen zien wat er dan gebeurd.
Ik houd jullie op de hoogte hoe dit gaat aflopen.