Afhandeling klachten SHOESTRING

• gerardvd

Heb onderstaande mail reeds eerder geplaats op deze discussielijst met belofte over het verdere verloop.

Re: welke rondreis wordt het

Gepost door: gerardvd ()

Datum: 22 november 2012 13:42

We zijn weer terug in ons koude kikkerlandje afgelopen zondag geland.

De rondreis zit er weer op en we hebben van India genoten.

Echter de reis en organisatie van Shoestring was niet wat je er van kunt / zou mogen verwachten. Zijn reeds heel de wereld overgereisd dus weten wat dat betreft wel wat je wel en niet mag verwachten.

Heb dan ook een klacht ingediend en volgens Shoestring is die reeds in behandeling en krijg ik binnen 4 weken antwoord.

Zal daarom nu hier niet verder op in gaan , eerst Shoestring de kans geven op een nette afhandeling.

Hou jullie op de hoogte hoe alles gaat aflopen.

Het verdere verloop ………………………………………………

Heb gisteren, de 4 weken waren voorbij, zelf gemaild naar Shoestring omdat ik nog steeds niets had vernomen.

Ik was behoorlijk boos en heb dat ook duidelijk laten merken.

Werd zeer snel gebeld door een mevrouw van Shoestring die, ik kan niets anders zeggen, zeer netjes de zaak uit heeft gelegd.

Komt er op neer dat het antwoord nog wel enkele weken op zich zal laten wachten.Ze begrijpen mijn klachten en zijn het daar ook mee eens als ik het goed begrijp. Echter het onderzoek is nog niet volledig afgerond…………….geduld dus zal ik moeten betrachten.

Ik geef ze die tijd heb, voorlopig, nog geen zin in een hoop gedoe met klachtencommissie enzo.

Echter als het moet dan moet het maar, maar voor al eer geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Mevrouw Sandra Coesel van Shoestring heeft me keurig netjes te woord gestaan en dat waardeer ik.

Excusses zijn aanvaard van Shoestring nu nog de goede afhandeling.Volgende afspraak is 2 januari we zullen zien wat er dan gebeurd.

Ik houd jullie op de hoogte hoe dit gaat aflopen.

• Ramrod

Tja en wat waren de klachten dan …?

• T.o.m.

De klachten zijn geheim, want dit prikbord wordt nu uitsluitend gebruikt om de klacht naar Shoestring kracht bij te zetten.

Je moet het bericht van gerardvd dus gewoon zien als een ultimatum aan shoestring; “los mijn probleem goed op, want anders….”.

Niet zo heel netjes om het zo te doen, wellicht wel effectief. En wellicht is gerardvd heel boos, en dan wil je wel eens dergelijke dingen doen.

Ach, eigenlijk niet zo storend, moet me al door de reklamespam van Regentes worstelen, kan deze anti-reklame spam van gerardvd er ook nog wel bij.

• KeesS

(:P)

• gerardvd

Beste T.o.m.

Jij mag natuurlijk je eigen conclusies trekken totaal geen bezwaar tegen.

Ze zijn echter ver van datgene wat jij beschrijft.

Totaal geen ultimatum of anti spam het tegendeel.

Ik heb een heel goed gesprek gehad met Shoestring en ben er van overtuigd dat “we” er samen uitkomen.

Heb zelfs zwart op wit dat Shoestring blij is met mijn klacht ook al is hij negatief voor hun.

Ze kunnen nu de pijn punten aanpassen zodat dit niet meer gebeurt in de toekomst staat er letterlijk in de mail.

Nooit is het mijn bedoeling geweest om te dreigen met wat dan ook heb gewoon eerlijk verteld wat er was gebeurd .

Heb ze ook eerlijk verteld dat ik verdere stappen zou ondernemen als we er samen niet uit zouden komen.Ik weet namelijk dat mijn klachten gegrond zijn en dat heeft niets te maken met hoogmoedwaanzin.

Jij zal dat wel dreigen/ultimatum noemen maar ik niet. Ik vind dat een helder en eerlijk verhaal zonder stoerdoenerij.

We gaan nog steeds met respect met elkaar om, om samen tot een oplossing te komen en ja ……………………voor mij duurt het eigenlijk wel erg lang maar ook dat is even niet anders.Het duurt zolang omdat ze de zaak zo serieus onderzoeken en dat heb ik gewoon te accepteren. Soms gaan de dingen iets anders dan wat je zou willen helaas.

Maar dat we er samen uitkomen vroeg of laat daar ben ik van overtuigd.

Dus T.o.m. mijn mail was niet meer of minder dan een update van datgene wat ik had beloofd op prikbord.Mocht ik een andere indruk hebben gewekt dan bied ik hier graag mijn excusses voor aan.

Ik wens iedereen een vrolijk kersfeest toe en een gelukkig nieuwjaar.

• Rob

Beste Gerard,

Ik houd niet van excuses aanbieden voor een mogelijk verkeerde indruk die je misschien gewekt hebt.

Sta achter je eigen bijdragen op dit prikbord.

Wat jouw klacht is over Shoestring heb ik, net als de andere Indiaprikkers, nog steeds niet begrepen.

Wel dat je netjes te woord gestaan bent en jouw klacht in behandeling is.

Welke klacht vraag ik mij nu al weken af?

Rob

• T.o.m.

Ja, dat bedoel ik.

Als je een klacht hebt, en je wilt bijv weten hoe je daarmee om moet gaan, of wat anderen van die zaak vinden, dan kan je zoiets op een prikbord neerzetten.

Maar dat jij een (………) klacht hebt over shoestring, zal mij en iedereen verder worst wezen. Dat het een en ander nu langzaam naar een (………) oplossing gaat, leuk voor jouw.

Maar wat gaat ons dat aan.

Hoe het zou moeten volgens mij: Noem het probleem bij de naam, noem de reisorganisatie niet: dus zo bijvoorbeeld:

Beste prikborders, ik heb bij een organisatie een volledig verzorgde reis geboekt. We hebben genoten van deze vakantie, maar de gids die we toegewezen kregen sprak enkel Russisch en Hindi. Hierdoor hebben we echt veel gemist en willen een gedeelte van de reissom terugvorderen. Wat denken jullie?

• gerardvd

Beste T.o.m.

Ik zal me nederig terug trekken en niets meer van me laten horen zoals jij van me verlangt.

Blijkbaar is er maar 1 visie en dat is die van jou ik heb het begrepen.

Het gaat je goed in het leven …………………………..en dat meen ik oprecht zonder enig cynisme.

• Ineke M

Nou ja, hoezo zonder enig cynisme?

Maar goed, moet zeggen dat ook ik het een vaag verhaal vond. Wel fijn dat Shoestring ‘het’ goed op lijkt te pakken, maar voor de lezers alleen maar interessant als het probleem bij naam genoemd wordt. Dan kun je er ook nog wat aan hebben.

Mi is de kritiek dus echt gefundeerd. Alleen het enkele feit dat je een klacht hebt en dat die wel of niet opgelost wordt is nutteloze informatie en dient verder ook geen doel.

Dus,….wees eens concreet en ga niet in zo'n slachtofferrol zitten.

Ineke

• gerardvd

Re: welke rondreis wordt het

Gepost door: Driek en Kwep ()

Datum: 22 november 2012 13:48

Fijn dat je laat weten dat India goed bevallen is, want wij moeten nog, en vinden het erg spannend wat we er allemaal gaan beleven.

Alleen gaan wij met een privéchauffeur, dat is ook nog even afwachten wat dit gaat worden.

Blijf je volgen en kijken hoe Shoestring je klacht afhandeld.

Groetjes Hanny

www.driekenkwep.

Op deze email heb ik dus geantwoord beste T.o.m./Rob /ineke M.

Vond het niet meer dan normaal dat ik dus vervolg email stuurde om te zeggen dat ik na 4 weken nog steeds niets meer wist.

Ik maak gelukkig zelf nog wel uit wat ik op dit prikbord zet en laat dat echt niet bepalen door jullie.

Als je het niks vind dat lees je het toch lekker niet.Zal mij, om met de woorden van T.o.m. te spreken, een worst wezen hoe jullie 3 er over denken.

Zo genoeg uit mijn slachtoffer rolletje gekropen Ineke ?????????????????????????? of ben ik nog niet concreet genoeg?

En T.o.m. jij vraagt wat gaat ons dat aan????????? nou helemaal niks dus bemoei je er ook verder niet mee zou ik zeggen.

Heb deze mail een beetje in jullie taal/toon geschreven komt hij misschien wat duidelijker over.

Nou laat maar horen jullie commentaar spuug je gal maar.

Verwacht echter geen antwoord van mij want ik ben wel klaar met jullie.