Rond de kerst naar GOA

• Ron D

Ik wil een paar dagen voor de kerst een week naar Goa. Lekker op het strand, in de zon. Maar er zijn helemaal geen reizen voor een week (of 9 dagen) daarnaar toe. Tenminste niet bij de bekende toeroperators. Iemand een goede suggestie ?

• Sundri

Weet je het wel zeker? Goa is in die periode overcrowded met vooral heel veel Mumbaiities. Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer rond de kerst en Oud en Nieuw naar Goa… Ga lekker in januari, dat is een stuk rustiger. Dan kun je inderdaad op het strand liggen. Dat zit er rond de kerst nauwelijks in: over de koppen lopen kun je dan.

• Ron D

Ik wilde juist rond kerst, om de kerstdagen hier in Nederland te ontlopen. En omdat het dan in Goa zonnig is, wilde ik daar naar toe. In januari kan ik helaas niet vanwege mijn werk. Maar ik lees het al, Goa kan je dus beter vermijden. Beter op zoek naar een andere zonzekere vakantie bestemming. Bedankt voor je antwoord. gr, Ron

• Theo

Helemaal met Sudri eens, januari is een heerlijke maand daar, zalige temperatuur ook.

Sorry voor jou, Ron.

Probeer Thailand eens, Mombasa is ook wel wat, doch daar heb je ook kerstdrukte & vooral ook kerstvierders.:D

Zelf in de golfstaten is er al kerstversiering op de luchthavens, misschien is China de beste optie:D , of nog beter Tibet. :S

• Sundri

Of ga gewoon naar Tamil Nadu, zoals Mamallapuram of Pondicherry. Daar is het vrij rustig rond de kerst.

• Theo

Sundri Schreef:

——————————————————-

> Of ga gewoon naar Tamil Nadu, zoals Mamallapuram

> of Pondicherry. Daar is het vrij rustig rond de

> kerst.

Dat is wel een optie, doch in Tamil Nadu wordt wel weer flink kerst gevierd, maar ja in Goa niet zijn er niet minder christenen.

• Sundri

Ongetwijfeld wordt er in Tamil Nadu ook kerst gevierd, maar het is daar toch een stuk rustiger rond de kerst. Daar kan je nog gerust ongestoord op het strand liggen rondom de kerst.

• Ron D

Er is alleen geen reisorganisatie die pakketreizen daar naar toe aanbied.

• kataraja

Er is alleen geen reisorganisatie die pakketreizen daar naar toe aanbied. Gelukkig maar. Ron wat is er nou makkelijker dan naar chennai te vliegen , op het vliegveld een taxi te pakken en naar Mammallapuram te gaan??? Hotels en guesthouses in overvloed. Restaurants in overvloed, enz enz. Ik ben geen kerkganger maar vond op 24 dec de nachtmis in het kerkje van mammallapuram toch wel heeeeeeeeel leuk om bij te wonen.

Groet Kat.

Ps mammallapuram vind ik heel leuk, en als mijn gezondheid het toelaat zal ik begin 2013 zijn.

• Aquila

Helemaal mee eens. Moet geen probleem zijn. Als je een guesthouse of hotel vastzet, kan je zelfs afspreken dat zij je komen oppikken op het vliegveld.