Kleding maken

  • Nofissa

    Anonymous

    Wil je contact met mij opnemen, wij hebben eigen naaiatelier in India en kunnen alle kleding van de beste kwaliteit, zonder kinderarbeid voor nieuwe kledingmerk maken

    Tot horens

     

    hallo,Ik was aan het surfen op internet en toen kwam ik de onderwerp tegen waar ik op zoek naar was.Ik zie dat posten wel van een aantal jaren geleden zijn. Ik hoop dat ik toch een reactie kan krijgen van iemand.Momenteel ben ik hard op zoek naar naaiatelier in India of China  en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen   Groetjes Sara

  • bobby

    BesteMensen,

    Ondanks de corona ben ik mijn baan verloren en ben nooit echt zeker geweest of wel me hele leven voor een bedrijf wil gaan werken.

    Nu ben ik een een situatie beland dat ik echter iets wil gaan doen wat mij een vodoening geeft in mijn leven waar ik me zelf kan zijn en mijn eiegen geld wil verdienen. Ik weet en hoor vaak van mensen dit is niet de juiste tijd om iets te gaan beginnen aangezien de corona virus.. maar ik vind juist dat er mogenlijkheden bied strak als het virus voorbij is. Ik ben alles aan het opzetten zoals een eigenondernemer plan en kan zelf hulp krijgen via UWV. Ik wil sport kleding laten maken voor man en vrouw in India met een eigen logo en naam erop. Dit betekend dat ik een bedrijf zoek die alles kan maken zelfs sportschoenen.. bij goedkering wil ik een productie opgaan starten.Help mij aub als je goede ervaring hebt en jaren lang te vreden bent met kleding laat maken in India en hoe kan ik in contact komen met hen. Ik wil ook daarheen gaan als het weer toegelaten wordt om te vliegen.. dus ik heb de tijd om mijn financering te regelen

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. en misschien wel meer advies kan geven voor het opzetten.

    Mvg Bobby

  • Nor

    Hallo, 

    Ik hoop dat iemand van jullie mij kan voorzien van contactgegevens van Naai Ateliers in India. Ik ben namelijk opzoek om een eigen kledinglijn te gaan beginnen. Hopelijk kunnen jullie contact met mij opnemen. Of ik met jullie. Ik hoor het graag!

    Groertjes, N. Ricci

  • Nor

    Anonymous

    Hoi,

    Ik ken betrouwbare mensen die een kleding fabriek hebben (voor een aantal grote merken oa.). Daarnaast runnen zij bepaalde dingen op het gebied van kunst. Eventueel kan ik je hiermee in contact brengen.

    mvg,

    Hallo Surya, 

    Zou je contact met mij willen opnemen. Of heb je een email waar ik je op kan contacteren?