(Over)bagage op binnenlandse vluchten?

• Erik de Ruijter

Wie heeft ervaring met de bagageregels van AI, Jet, Indigo, Spicejet etc?

Ik heb 30 kg bagage op de internationale vlucht naar India, ook 30 kg op de volgvlucht na India, maar al deze maatschappijen lijken maar 20 kg te kennen? Lastig…. Overbage niet al te duur lijkt het, van 100 roepie/kg voor Indigo tot dubbele bij sommige anderen - maar is dat echt zo goedkoop? Iemand ervaring?

Tnx,

-Erik> &

• gerard

Het kost je de kop niet

Vlieg eerdaags ook met 30 kilo en maak mij zeker niet druk over die paar roepie die ik moet bijbetalen op een vervolg vlucht.

Vraag altijd bij inchecken hoeveel moet ik bij betalen voor eerste klas, als dat goedkoper is, doe ik dat. (Spicejet vlieg ik altijd).

Op eerste klas zit vaak geen maximum aantal kilo's.

• Erik de Ruijter

Goede tip! Maarreh… op de Spicejet site zie ik geen 1e klas, kan aan mij liggen :D Jet heeft dat natuurlijk wel en ook bijna-wijlen-Kingfisher maar die zijn allebei wat duurder dan de basis budgetlijners…

Tnx,

-Erik>

• kees m

Als je van n internationale vlucht , binnen 24 uur doorvliegt met elke maatschappij

dan hoef je geen overgewicht te betalen

Vliegen deze week met 40 kg naar mumbai en vervolgens verder met b.v. indigo

Je moet wel ticket bewaren , willen ze zien !!!!!

Trouwens Kingfisher is uit de lucht genomen , door ministerie van luchtvaart , zeker tot 4 nov.

Xal waarschijnlijk ook niet meer vliegen

KAN BETER BIJ BIER BLIJVEN

Hoogmoed komt…………………………………

grjes

Kees M

• Sundri

Het personeel van Kingfisher is wel weer aan het werk gegaan, maar ik zou nu zeker niet bij Kingfisher boeken.

• ton

sterker: er kan niet geboekt worden, zie hun website

• Reddy

Ik heb vaker een binnenlandse vlucht genomen met overbagage maar ze deden daar nooit moelijk om.

Januari heb ik ook 2 binnenlandse vluchten met 2 verschillende maatschappijen, ik ben bnwd… Indiers hebben altijd overbagage :-)