wormen

• johan1

Hier in Thiruvanthapuram is een KFC geopend, heel wat voor Kerala je kan er chicken hamburgers en dergelijke kopen. Het is nu weer gesloten omdat de chicken hamburgers vol wormen zaten. of heeft de lokale bevolking dit gedaan om de westerse maatschappijen buiten de deur te houden?

• Rob

Beste Johan,

Eten die Keralase kippen wormen? Of zat dat restaurant vol met wormen?

Kippenforum

Een vraag of de lokale bevoling daar iets mee te maken heeft moet je niet aan mij stellen.

Hoe kan ik dat weten, denk je?

Rob

http://www.youtube.com/watch?v=cfcTAfA68JY

• Sundri

Mijn man vermoedt dat dit door de concurrent is gedaan en dat het niets te maken heeft met waar KFC vandaan komt. Ze maken er hier grapjes over. Weet je wat KFC betekent? Kashmiri fried chicken. (:D

• ton

Blijkens een artikel in de Hindu van gisteren lijkt het meer te gaan om een gecoördineerde actie van de districtadministration om de hygiënevoorschriften aan te scherpen. Er zijn een aantal restaurants bezocht en ook de “wayside eateries” staan op de nominatie om bezoek te ontvangen van de inspecteurs

• KeesS

Hmm, ben dan toch weer blij dat ik India vegetarisch eet.

• Sundri

KeesS, kom gerust 'ns langs in Kashmir, dan maak ik Chicken Roganjosh voor je. Gegarandeerd hygiënisch en niet ziekmakend en vooral, heeeel lekker.

• KeesS

Sundri, bedankt voor je uitnodiging als ik in Kashmir kom ik zeker langs. Guesthouse al klaar? Maar of ik kip eet, hmm vooralsnog blijf ik in India vegetarisch, maar wie weet.

• Sundri

Het huis is nog niet klaar. Er wordt wel hard aan gewerkt en het is al een heel end.

Enne als je kip in NL lust, dan lust je de kip volgens dit recept vast en zeker ook. In NL was ik in feite ook een vegetariër; daar at ik alleen vlees als ik gasten had, die dat graag wilden eten. Voor mezelf alleen maak ik nooit vlees, ook hier niet. Maar ja, ben getrouwd met een Kashmiri en die kunnen echt niet zonder vlees en dan eet ik dat ook. En de Chicken Roganjosh is heel lekker, ook voor iemand die van nature geen echte vleeseter is, zoals ik.