nieuw visumbureau

• kees m

Hallo Iedereen,

Wat ik helaas te laat via via vernomen heb is , dat er hier in Limburg

ook een visum bureau is

Helaas heb ik mijn bescheiden naar de ANWB gebracht afgelopen vrijdag

Hopen maar dat alles voor t 6 mnds visum goed komt (zal wel !!!!!! ????)

Adres van het visumbureau hier in LIMBURG is

www.visumbureau-limburg.nl

Hadden we dit maar eerder geweten

Dus voor alle Limburgers en naaste omgeving naar Wijnandsrade en/of ze komen het zelfs

thuis ophalen.Wat willen we nog meer en nog goedkoper ook

Ik was bij ANWB voor 2 paspoorten e.d. €234 kwijt + €24 pasfoto's

Kan begrijpen , dat men niet meer voor twee/drie weken naar India gaat.

grjes Kees M

• Rob

Kees M,

Als ik goed reken komt het op bijna hetzelfde neer:

VBL 2 x 64,50 Leges = 129,-

Visakosten Ambassade 2 x 53 = 106,-

Totaal: 235,-

Of reken ik nu verkeerd?

Rob

• kees m

Hallo Rob,

Net nog even gebeld met VBL

Kosten bij hun zijn voor toeristen visum €25,00 (brengen)

kosten ambassade €64,50 p.p.

Dus voor ons 2 personen zou ik bij VBL totaal €189,00 kwijt zijn

Dat scheelt wel n flinke slok op n borrel , niet???

Helaas had ik dit adres te laat ontvangen , maar gelukkig kan ik n hoop

bekenden er wel gelukkig mee maken

grjes Kees M

• Manniesing

Beste Mensen,

Ik heb mijn visum voor India aangevraagd bij ‘ India Visa and Consular Services Centre ’ in Den haag, Laan van Meerdervoort 51, 2517 AE Den Haag. Kosten 60 euro. Op hun site : http://www.vfsglobal.com/india/netherlands/

vindt je alle informatie ! Hier kan je formulieren downloaden, invullen en je aanvraag electronisch indienen. Let wel, nadat je de aanvraag ingevuld heb, uitprinten, ondertekenen op twee plaatsen en met 2 pasfoto's ( let op formaat ) en met de twee andere ingevulde verklaringen naar Den-Haag om de juiste stempels in je paspoort te krijgen.

Reis in India heb ik laten verzorgen door www.satyamholidays. com. Direct in India. Ze hebben ook een kantoor in Den Haag, waar ze ev ook je visum- aanvraag ed voor je verzorgen . ( Zie internet satyam holidays ). Eerlijke & betrouwbare mensen ! Veel beter dan de oplichters waar ik vroeger boekte.

Succes

D. Manniesing

• yvonneveer23@hotmail.com

In ieder geval een goede tip voor mij (als Limburgse), als ik weer 'ns ga. Dankje Kees.

In Nepal ging het verkrijgen van het visum op de luchthaven een maandje geleden zo relaxed, makkelijk en t was zo heerlijk goedkoop.

Alle ‘horror’verhalen over het verkrijgen van het Indiase visum leken me inderdaad wat te weerhouden.

Maar dit geeft moed…………………..en wakkert de zin om te gaan weer direct aan.

Want………..de heimwee naar India blijft knagen. Volgens mij gebruik ik het prikbord als een soort medicijn, hiertegen.

gr Yvonne

• Kichari

Nooit van dit buro gehoord. Bij SGR nagetrokken , niet aangesloten en ook geen ANVR en IATA in Nederland. Mensen wees op uw hoede! Visum heeft met de dag andere regels, altijd even bellen en checken alvorens langs te gaan.

• ton

Beetje een verwarrend stukje. Gaat het nu over vfsglobal of satyamholidays? Vfsglobal is de offciële vertegenwoordiger van de Indiase ambassade vwb visumaanvraag (zie disclaimer ambassade) Als zij al wijzigingen doorvoeren dan is dat in opdracht van de ambassade. Verder zijn zij natuurlijk geen reisbureau. Als het over satyamholidays gaat: geen ervaring mee

• Kees m

Wie is kichari,

Never heard about him

Als ik advies geef is dat okay

Vele mensen hebben reeds via wijnandsrade snel en goed advies gekregen en uiteraard

Ook het visum

Dus kichari of hoe je ook mogen heten, goed natrekken

Grjes uit n heerlijk delhi

Kees m

• Rob

Beste Kees en Ton,

Volgens mij ging het niet meer over dat visumbureau maar over een (Hindoestaans) travel agency in Den Haag.

Rob