Ambassade today

• chantal

Ik vind het super spannend!!!

Straks naar de ambassade en we zijn gisteren erachter gekomen dat het Prinsjesdag is vandaag:(

Helemaal niet aan gedacht!!!!

Ik hoop dat ik daar geen last van zal krijgen in Den Haag en dat de ambassade gewoon open is.

Gekeken op de site en ze volgen de Indiase feestdagen.

Spannend en ik hoop jullie vanmiddag te kunnen vertellen dat ik mijn visum heb!!!!!

Groetjes Chantal

• Sundri

Lijkt me dat de ambassade gewoon open is, hoor. Zoals je al zegt, het is geen Indiase feestdag en bovendien werken de meeste Nederlanders ook gewoon op Prinsjesdag. Misschien wel goed om dan extra vroeg te gaan vanwege mogelijke files of afsluitingen in Den Haag.

Het zou best kunnen, dat ze zeggen dat je je visum hebt, maar dat je die (waarschijnlijk een dag later) moet ophalen bij het visumbureau, omdat de aanvraag is gedaan via het visumbureau. Houd daar rekening mee! Ik hoop dat je niet van al te ver hoeft te komen. Ik kwam destijds vanuit Vlissingen en dan is het natuurlijk wel ver.

• chantal

Ik woon gelukkig niet ver van den haag vandaan. Ik durf het bijna hier niet te zeggen, maar ca een half uur met de auto.

Toch ga ik met het openbaar vervoer, vanwege het parkeren.

Iedereen in mijn omgeving is in rep en roer. Een kennis van me heeft contact gehad met de visumdienst en die had mij al gewaarschuwd.

Alles loopt via de visumdienst en volgens hem was het niet verstandig om naar den haag te gaan.

Ik ga toch, wat moet ik anders.

Eeuh het wordt misschien ingewikkeld maar de visumdienst die ik ingeschakeld heb, zit weer in breda.

Op advies van mijn reisorganisatie heb ik hun ingeschakeld.

Dit is weer een goed les gegeweest.

Ach ja,

bedankt voor je reaktie!!!

We zullen zien vandaag.

Groetjes Chantal

• chantal

Nou Sundri, Je hebt gelijk gehad. Ik heb nu wel mijn visum gekregen, maar kreeg mijn paspoort niet mee.

Er is iets misgegaan bij de……

Geen idee waar het mis is gegaan, maar is duidelijk iets mis gegaan.

Ik had 31 augustus op intervieuw moeten komen en dat heb ik nooit te horen gekregen.

Ik ben heel blij met de compromis die ik gesloten heb met de visumdienst.

Het één en ander is niet gegaan, zoals het gegaan had moeten worden.

Nu dus wachten op mijn paspoort.

Oh wat een gedoe zeg!!!!

Ik heb nu wel vertrouwen dat het goed gaat komen.

Bedankt voor je advies en interesse in mijn verhaal!!!!

Groetjes Chantal

• Sundri

Nu dus nog zorgen dat je je paspoort krijgt. Kun je die morgen ophalen bij de visumdienst?

• Mr Bojangles

Nou, kon het zo snel niet ontdekken dus ik vraag het maar gewoon: Welke visumdienst heb je gebruikt dan weten wij ook dat we die volgende keer niet hoeven te benaderen.

Ikzelf heb de laatste keer aangevraagd via de Chinese visumdienst, no problems terwijl ik een dubbel-entry visum aanvroeg. Overigens kwam die tip ook via deze pagina.

(http://www.visumchinaonline.nl/)

• chantal

Visumdienst in breda.

Nu geloof ik wel dat de ambassade ook wat steekjes heeft laten vallen, maar toch van de visumdienst hadden ze er meer achteraan moeten zitten.

Ze hadden toch echt moeten doorvragen waarom mijn visum niet klaar was.

Te druk en chaotisch op de ambassade vind ik echt geen reden!!!!!!

Groetjes Chantal

• Sundri

Deze visumdienst heeft haar werk gewoon niet goed gedaan. Zelfs al zou de ambassade vergeten zijn om door te geven dat je gevraagd werd voor een interview, dan had de visumdienst moeten checken waarom je visum er nog niet was, zeker gezien je uitreisdatum. Daarvoor worden ze betaald! Als ik jou was, zou ik na je reis een brief schrijven aan de visumdienst over hun gebrekkige service.

Voortaan zou ik gewoon een visum voor India aanvragen via vfs global, waar je dus wel langs moet om je papieren in te dienen en weer op te halen.

• kees m

Sundri,

Niet iedereen woont in HOLLAND (uitdrukking hier in Limburg)

Ik vraag het wederom aan via de ANWB

Hopen maar dat die t even goed doen als VFS , volgens jullie

Dus niet de Visumdienst in Breda !!!!

grjes,

Kees M

• chantal

Hoi Sundri,

Oh dit ga ik nooit meer doen zo!!!!!

Ik heb drie maanden betaald verlof opgenomen.

Dit houdt in dat ik echt een jaar lang super veel gewerkt heb.

Ik heb reeksen van 7 dagen achter elkaar gewerkt. Ik werk in de gezondheidszorg, dus er was en is altijd werk.

Na 7 dagen werken was ik 1 of 2 dagen vrij.

Omdat ik zoveel aan het werk was, kon ik heel moeilijk mijn werk (in mijn hoofd) los laten.

Vandaar ook dat ik de visumdienst had ingeschakeld. Zou mij een hoop tijd schelen.

Ik had mijn vrije tijd nodig om mij weer op te laden voor mijn werk.

Klinkt misschien heel raar, wat ik nu schrijf, maar zo is het eigenlijk wel.

Nu heb ik eindelijk vakantie en zit ik nog thuis.

Een jaarlang keihard dagen gespaard, maar goed.

By the way nog steeds niks van de visumdienst gehoord.

Ik vind dit echt zenuwslopend. De volgende keer ga ik echt vfs global inschakelen.

Ik ga zo maar weer eens even bellen!!

Ik word hier niet echt vrolijk van.

Sorrie hiervoor.

Groetjes Chantal

Dan maar een dag op en neer reizen. Het kost wel even tijd en energie, maar dit ook!!!!!!!!!!