linksom, of rechtsom,
het lijkt erop dat de kip de grote verliezer is.
Helaas mijn visum is afgewezen en daar baal ik ontzettend van.
Teleugesteld, boos, verdrietig etc.
Wat nu?
Ik weet het niet.
Ik hoorde het afgelopen vrijdag om 15.30 uur.
Maandag maar weer bellen met de visumdienst.
Ik hoop nu echt een week later te kunnen vertrekken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Groetjes Chantal
Ik raad je aan om naar de ambassade te gaan en te vragen om een interview, leg vooral uit waarom. Zorg dat je alles bij je hebt, je paspoort, pasfoto's, geld, alle benodigde documenten, zoals je aanvraagformulier, reisgegevens (tickets enz.), bewijs voldoende saldo op je bankrekening, werkgeversverklaring. Als ze je willen wegsturen, wees dan vooral standvastig. Ze wilden mij ook ‘ns wegsturen -ik zou toch die dag geen visum krijgen, zeiden ze-, maar ik stond op een interview. Ik kwam ’s morgens vroeg, kreeg uiteindelijke halfweg de middag een interview (na daar elk uur om te hebben gevraagd) en ging ‘s avonds tegen 19.00 uur naar huis met visum in m’n paspoort. Blijf vooral vriendelijk, ook als je van binnen kookt. Blijf lachen, dat helpt echt! En beschouw je tijd om een visum te krijgen nooit als verloren tijd. Het is juist erg zinvol om hieraan tijd te besteden. Nu ben je zenuwachtig en dat had kunnen worden voorkomen. Houd er rekening mee, dat de visumdienst niet alles weet en niet alles kan, maak jezelf vooral niet van hen te afhankelijk! Ik heb ooit 'ns de visumdienst geïnformeerd over iets dat zij niet wisten!
Chantal, ik wens je veel succes!
Sundri, ontzettend bedankt voor je reaktie!!!
Daar heb ik wat aan!!!!
Alleen, mijn gegevens liggen bij de ambassade. Paspoort, de aanvraag, werkgeversverklaring etc etc.
Ik moet alleen even mijn nieuwe boekingsgegevens doormailen naar de visumdienst.
Ik ga morgen eerst bellen met mijn reisorganisatie over mijn nieuwe boekingsgegevens. Vervolgens met de visumdienst en even met mijn verzekeringsagent.
Ik maak nu extra kosten en daar ben ik het niet mee eens.
Nogmaals bedankt, ik zag het even niet zitten wat betreft die visum.
Ik GA aanstaande zaterdag naar INDIA, dat moet gewoon!!!!!
Ik heb hier zolang naar uitgekeken.
Groetjes Chantal
P.s even voor de duidelijkheid, adres is: Laan van Meerdervoort 72, Den Haag?
Is ook onduidelijk hoor. Op de site staat het adres Buitenrustweg 2.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?