Varanassi vliegveld-hotel

• Inge

Wij moeten in Varanassi met de taxi naar ons hotel ( surya ) Is er op het vliegveld ook een soort taxi balie waar ze vaste tarieven hebben?

Zijn er in Delhi en Varanassi trouwens meerdere vliegvelden ( schiet me nu ineens te binnen….) Moet je voor bijv. de binnenlandse vluchten naar een ander vliegveld in bijv. Delhi?? Zou lekker slim zijn als we bij het verkeerde vliegveld staan???

• erik

Ja hoor, er is een pre paid taxi op het vliegveld.

• Ineke M

Waarom laat je je niet ophalen door vanaf het vliegveld? Dat hebben wij vorig jaar gedaan. Makkelijk te regelen bij Surya! Gewoon even mailen en doorgeven hoe laat je aankomt en met welke vlucht.

Fijn hotel, Surya!!!

Ineke

• Sundri

In Delhi is er een international en een domestic airport. Die vliegvelden grenzen aan elkaar. Kun je een vliegticket tonen van je aansluitende vlucht, dan kun je met een gratis shuttlebus naar het andere vliegveld; daaraan zijn geen kosten verbonden. De shuttlebus rijdt over de vliegvelden en niet over de wegen buiten. Er gaat ieder half uur een bus, zowel overdag als 's nachts. Het is wel zaak om voldoende tijd te hebben tussen je vluchten rekening houdend met eventuele vertragingen van je arriverende vlucht, het meestal niet kunnen doorlabelen van je bagage (dus moeten wachten op je bagage) en het moeten inchecken voor je volgende vlucht. Ik hou het op minimaal 4 tot 5 uur tussen de 2 vluchten.

• KeesS

In Delhi hangt het er van af voor je domestic flight met welke maatschappij je vliegt of je vanaf T3/International gaat of vanaf Domestic Airport moet! Staat op je ticket als het goed is. In Varanasi is maar 1 airport, inderdaad even een berichtje baar Surya en ze pikken je op. Volgens mij is op Varanasi airport geen pre paid taxi te regelen.

• Ramrod

Als je weet van welke terminal je moet zou ik daar van af je hotel direct naar toe gaan , die airport shuttle bussen zouden ieder half uur moeten rijden maar dat gebeurd dus niet , als een bus niet vol genoeg zit wachten ze gewoon …. Domestic en International liggen best wel een aardig eindje uit elkaar .

• Inge

Idd dus mail gestuurd naar Surya, pikken ons op. Wel zo handig! Zal vast wel duurder zijn als een gewone taxi maar hoeven we ook niet te zoeken en onderhandelen.

Wij vliegen daar met Spicejet.

• kataraja

Ineke, Surya fijn hotel??? Als je van luidruchtige interessant doende Engels sprekende Indiase middle classers houd, kan ik mij daar wel in vinden.

• Ineke M

Oh, die zaten er niet toen wij er waren (gelukkig!). Kan me voorstellen dat het dan anders is.

Toen wij er waren was het vrij rustig en een gemengd publiek, zowel wat ouder, als jongeren

Ineke