guesthouse Munnar en Alappuzha

• Tiny

Wie weet misschien een leuk en schoon guesthhouse in Munnar en Alappuzha?

Alvast bedankt.

• T.o.m.

Hoi Tiny,

Harstikke leuk al je vraagjes. Maar het zijn wel allemaal dingetjes waar je een veel beter antwoord op kan vinden in de Lonely Planet gids. Ik denk niet dat je deze reisgids kent, want je kan daar onwaarschijnlijk veel goede informatie vinden.

• Tiny

T.o.m. ik heb de Lonely Planet maar uit mijn ervaring blijkt dat als mensen op een leuke plek hebben overnacht

ze dat graag willen doorgeven. En die reisgidsen zijn niet altijd betrouwbaar.

• Sundri

De LP is best betrouwbaar, hoor. Voor India wordt die heel vaak geactualiseerd en zie de lijst achterin de LP. Het zijn reizigers die de updates doorgeven aan LP. Heb ik ook weleens gedaan door een mailtje te sturen; dat wordt gegarandeerd opgenomen in de nieuwe versie. Ik geloof dat voor India 2-jaarlijks een nieuwe LP wordt uitgebracht.

• T.o.m.

En je kan de LP gelukkig in PDF formaat krijgen (en wie heeft er tegenwoordig geen apparaat bij waarop dat gelezen kan worden).

Daarmee is het grootste nadeel van de LP weggenomen: ze willen er echt alles inzetten, en op papier werd dat ding gewoon veels te dik (en zwaar).

• Tiny

Oké.. ik ga zoeken.

Ik heb de Lonely Planet en de Trotter.

Eens kijken of die er hetzelfde over vertellen.

Het is de eerste keer dat we naar India gaan, dus alle informatie is welkom.

• natasja

hoi,

Ik ben vorig jaar in munnar geweest en zo verliefd geworden op de omgeving daar.

we hebben in jj cottage geslapen. deze hadden een warme douche en dat was erg fijn.

wat heb je nog meer op de planning staan?

groetjes natasja