Like - unlike, vraag/verzoek aan Peter de Ruiter, sitebeheerder

• Sundri

Peter de Ruiter… beheerder van dit forum. Is het niet mogelijk om aan de berichtjes “like” of “unlike” toe te voegen? Soms heb ik geen (aanvullend) commentaar, maar vind ik berichtjes wel de moeite waard voor “like” of “unlike”. Net als op facebook. 't Is maar een suggestie.

• johan1

vind ik leuk

• Sundri

Het zouden natuurlijk ook van die handjes kunnen zijn met duimpje omhoog of duimpje omlaag. Een mooie manier om (on)genoegen weer te geven. En verder blijft het natuurlijk zo: je hoeft niet te reageren.

• KeesS

Wat een gezeur. Gewoon niet reageren als een bericht ok is. Of niet ok. Heb je niets anders te doen daar? Geef gewoon een antwoord op een vraag/discussie of blijf er buiten.

• erik

(tu)

Die heb je hier toch :)

• KeesS

(tu)

• kataraja

Kees S, wat bedoel je met onderstaande tekst, "

Wat een gezeur. Gewoon niet reageren als een bericht ok is. Of niet ok. Heb je niets anders te doen daar? Geef gewoon een antwoord op een vraag/discussie of blijf er buiten.

Waar staat jouw antwoord op haar vraag??

Groet Kataraja,

ps Niets beter te doen daar??

• Sundri

Erik en KeesS. Volgens mij snappen jullie helemaal niet wat ik bedoel met like-unlike… Ik vermoed dat jullie facebook niet kennen. Wat KeesS nu doet slaat mijns inziens nergens op en natuurlijk… er zal hier altijd wel iemand negatief commentaar hebben… Maar goed… ook dat ben ik intussen gewend. Daarom zie je mij van tijd tot tijd niet meer terug voor onbepaalde tijd. Dusse, ga vooral zo door…, dan ben ik snel weer weg.

Kataraja (en Johan1) bedankt voor je support.

• erik

Sundri, ik reageer op dit stukje van je Het zouden natuurlijk ook van die handjes kunnen zijn met duimpje omhoog of duimpje omlaag. Een mooie manier om (on)genoegen weer te geven. En verder blijft het natuurlijk zo: je hoeft niet te reageren.

Bij de smileys zitten die duimpjes omhoog en naar beneden. ik meende toch echt dat je zoiets bedoelde (en natuurlijk heb ik Facebook :):))

https://www.facebook.com/erik.vanvelzen

• Sundri

Ik bedoelde de duimpjes omhoog en omlaag, maar dan op de manier zoals like - unlike op facebook wordt gebruikt. En niet als toevoeging aan je (eigen) bericht. Hoe het ook zij… zoals ik al begon… het is maar een suggestie. Het lijkt mij leuk, maar anderen hoeven dat niet te vinden.

Erik, mooie profielfoto heb je op fb.