Hi Tours/Chella Tours

• II

Beste India ervaringsreizigers,

Wie heeft er ervaring met Hi Tours en of Chella Tours.

Ik hoor graag jullie ervaringen en tips.

Alvast bedankt.

• martien2

Ik heb zelf geen ervaringen met beide ondernemingen. Ik volg deze link omdat ik zelf ook bezig met een lokale agent in Zuid India en wel met Indian Rose. Dit is een relatief nieuwe speler op deze markt maar de eigenaar kent wel de klappen van de zweep in deze branche. Eigenaar is Micha Roos, deze was/is reisleider bij Koning Aap en Fox. Heeft over de cultuur en het land gestudeerd en woont als zo'n jaar of 10 in India. Wil zich nu meer op het uitstippelen/organiseren van reizen door India toeleggen; zie zijn site. Deze is in het Engels, maar je kunt gewoon in het Nederlands met hem corresponderen. Krijg de indruk dat het allemaal vertrouwd is en dat er een alleszins redelijk prijsniveau wordt gehanteerd. Komt zelf ook met leuke suggesties zodat je niet overal de standaard routes en dezelfde toeristen tegenkomt. Doet z'n best om een leuk programma te maken. Bijkomend voordeel vind ik ook dat hij weet welke hotels als goed zijn te kwalificeren, de prijs-kwaliteit verhouding daarbij uiteraard niet uit het oog verliezend. Succes met de reisvoorbereidingen!