zuid india

• II

Hoi,

Ik wil eind van het jaar naar Zuid India. Deze reis wil ik graag maken bij een lokale reisorganisaties. Heeft een van jullie goede/betrouwbare adressen en of tips? Alvast bedankt.

• natasja

hoi

ben vorig jaar ook 4 weken in zuid india geweest zonder een reisorganisatie en dat ging prima!!!

natasja

• Sundri

Reis lekker op jezelf. Dat is in India en zeker in Zuid India zeer goed te doen. Ik heb dat zelf ook gedaan; ben b.v. in een week tijd (snel) gereisd vanaf Goa met nachtbus naar Bangalore, volgende dag nachttrein naar Madurai, 2 dagen later met lokale snelbussen naar Trichy, dag later naar Tanjore, dag later naar Kubakonam, dag later naar Chidambaram, dag later naar Mahabalipuram, waar ik toen 10 dagen ben blijven hangen. Ik nam zelf altijd vroeg in de ochtend een bus (om circa 7 uur). Het openbaar vervoer is prima en snel te regelen. Er zijn daarnaast reisbussen, taxi's en trein. Dat is makkelijk en snel te regelen. Uiteraard zijn andere reisroutes ook mogelijk. Wel slim en handig om een goede reisgids mee te nemen. Het is een goedkope en makkelijke manier van reizen en je kunt blijven of vertrekken wanneer je maar wilt.

• Thomas

Wat was de vraag ook al weer??????????

• natasja

adressen en of tips dat was de vraag

• Thomas

Hi Tours in Mammalapuram

www.hi-tours.com

tel.: 0091 4427 4430 360 of 0091 9444 1766 37 (mobiel nummer van Baburaja de manager)

veel succes

• Nestor-F

Wij hebben in 2005 via dit bureau Hi Tours een complete reis laten samenstellen door Zuid-India met aangeven waar we heen wilden. Dit is tot onze zeer grote tevredenheid uitgevoerd. Dit bureau verzorgde toen ook de reizen van van Shoestring in deze contreien. Of dit nu nog zo is weet ik niet. Dit bureau is wel zeer goed ingevoerd in HEEL India.Natuurlijk zijn we toen niet gevlogen op Delhi maar nar een van de vele andere Internationale vliegvelden namelijk op

Trivandrumthapuram (Trivandrum) in Zuid-India. Vlieg je wel via Londen en een van de oliestaatjes. Maar is wel goedkoper.

• johan1

met emiraten vanuit Amsterdam (airbus 380) overstappen in Dubai. naar Thiruvantapuram= Trivandrum. kosten een kleine 800€

• martien2

Goed adres om zaken mee te doen is Indian Rose Tours

http://www.indianrosetours.com/2a.html