GoAir, SpiceJet of IndiGo

  • Aquila

    Als je de keuze hebt tussen bovenstaande maatschapijen, welke is dan aan of af te raden? Of is het lood om oud ijzer?

    Aquila

  • Ramrod

    Met Spice gevlogen , alles in orde , IndiGo weet ik alleen van de stewardessen er erg mooi en goed gekleed uitzagen …. er liepen een aantal in de hal rond ,hadden veel bekijks . Tis maar wat je belangrijk vindt ..;-)

  • Sundri

    Met Spicejet (td) de laatste tijd slechte ervaringen (vroeger was het wel goed). Ze vliegen nu vaak met vertraging en soms helemaal niet. Toen ze in ons geval niet vlogen, moesten de reizigers ontzettend veel stampij maken om een overnachting, taxi naar en van het hotel te krijgen + een nieuwe vlucht de volgende dag. We kregen bovendien pas na aandringen na 4 uur te horen, dat ze niet vlogen!!! Spicejet vond het wel “genoeg” om geld terug te geven :S.

    IndiGo maakt reclame met op tijd vliegen en ze vliegen inderdaad vaak op tijd. Mijns inziens is IndiGo de beste keuze.

    Natuurlijk tellen ook andere factoren zoals de tijden dat ze vliegen en de kostprijs. De keuze blijft aan jou.

  • Aquila

    Dank,

    Prijzen liggen vrijwel gelijk , dus ik ga voor IndiGo.

    Aquila

  • erik

    Chique!

  • kees m

    Aquila,

    Met alle drie vaker gevlogen

    Eerder waren Indigo en Go air er nog niet

    Spice jet inderdaad slecht geworden , Noemen hem tegenwoordig

    SPICE DELAY , dus als t even kan niet met hen

    Indigo 93% op tijd en ook zeer goed

    Go air is ook goed

    Boeken doe je toch zeker via www.cleartrip.com !!!!!!!!!!

    gries Kees M

  • Ramrod

    Haha , die in Delhi liepen waren echte “head turners” en was toch iets korten gerokt .

  • KeesS

    Tjee ik wordt wel nerveus van al die berichten. Is het inderdaad zo? Mooie foto's. Hmm dat schept weer vertrouwen.