Internet op je Ipad in India

• Ger

Heeft iemand een idee hoe het het beste te regelen valt in India op een betaalbare manier te internetten met je Ipad als je niet de beschikking hebt over een WIFI-toegang.

Alvast bedankt voor eventuele reacties

• Ramrod

Moet gek gaan wil er niet ergens WIFI in de buurt zijn ,al dan niet tegen betaling

• kees m

Hallo Ger,

Als je 3g op je ipad hebt, moet je n sim kaartje kopen erin stoppen

en je kunt overal internetten

Kaartje kost geen drol

Zelf heb ik geen i pad , maar n kennis wel en die heeft t zo opgelost

was zeer goed

Neem wel n kaartje van IDEA

Doe ik zelf ook met de dongle voor internet

Trouwens ook telefoon is IDEA het beste met de beste verbindingen

gries kees m

• Ger

Dag Kees M,

Dank voor je informatie.

Ik heb inderdaad 3G op mijn Ipad en heb helaas bij de mensen waar ik in Delhi verblijf geen beschikking over een WIFI verbinding en wil ook niet steeds buitenshuis gaan als ik moet internetten, dus moet iets oplossen met een tijdelijke simkaart omdat ik voor mijn werk bereikbaar moet blijven.

Kan ik deze kaart gewoon in een winkeltje aanschaffen of moet je allerlei formaliteiten vervullen alvorens je een kaart krijgt. Ik weet 2 jaar geleden vroegen ze nog naar allerlei gegevens zoals kopie paspoort enz.

Graag je reactie!

• Ineke M

Kopie paspoort en een pasfoto (of waren het er nu twee?). Niet zo moeilijk, toch?!

Ineke

• VideJo

Inderdaad, 2 foto's.

• kees m

ook tel nr van je werk daar en/of contactpersoon moet je hebben en ook adres waar je verblijft

doe het nauwkeurig , want ze laten het vaker controleren en bij geen contact wordt verbinding verbroken

ga naar Idea Shop

Op connaughtplace is een grote met goede service

gries kees m

• VideJo

Ik heb in 2010 gemerkt, dat een kaartje dat wij Tamil Nadu hadden gekocht, in Kerala niet meer werkte. Misschien wijs om daar bij aankoop naar te vragen. Was nota bene een Vodaphone kaartje.

• Ineke M

Op de hoek bij Malhotra zit ook zo'n telefoonwinkeltje. Vorig jaar het binnen 10 min. geregeld voor een vriendin. Paar jaar geleden duurde het bij mij een stuk langer, maar dat kwam ook omdat ik een permanent nummer wilde (en nu dus heb).

Ineke

• Ger

Dag Kees m,

Waar vind ik deze winkel, in de shops onder het plein of in de shops gelegen in de ring rondom het plein?

Alvast bedankt weer!