Vlucht van Agra naar Varanasi

• Bengal Cat

Ik zoek me suf op internet of het mogelijk is om in oktober van Agra naar Varanasi te vliegen, maar kan niets vinden.

Weet iemand of dit mogelijk is en met welke luchtvaartmaatschappij?

Marion

• T.o.m.

Heeft Agra tegenwoordig een vliegveld?

• Bengal Cat

Ik heb Kheria airport weten te vinden, 19 km van Agra. Maar ik zou deze vraag niet stellen als ik het zou weten.

• T.o.m.

oh, nou ja, nooit van gehoord dat mensen daarheen vliegen.

Dichtstbijzijnde vliegveld is gwalior (100km), daarvandaan heb je zeker vluchten naar overal.

• KeesS

BC: in zijn algemeenheid is het zo met domestic flights dat je vliegt via één van de “mainports” in India. Dus vluchten gaan dan altijd via Delhi, Mumbai en zo. Zo je al zou kunnen vliegen vanaf Agra zal dat via Delhi gaan. Ik heb overigens mijn twijfels of dat vliegveld in/bij Agra wel in gebruik is. Volgens mij pakt iedereen de trein/bus/auto om van Agra in Varanasi te komen. B)

• Traveltjes

Ook ik heb er naar gezocht, en blijkt inderdaag via Delhi.

Wij gaan nu waarschijnlijk met een vlucht van Delhi naar Varanasi, terug een vlucht van Varanasi naar Delhi,

en proberen op dezelfde dag naar Agra door te reizen per auto of trein..

• Inge

Wij hebben bij Spicejet de vlucht andersom geboekt, Varansi-Agra, kijk daar eens. Anders Air India

• Inge

Sorry, klopt niet , is de trein!!! Je kan niet vliegen, dan moet je vanaf Kujaharo.

• Traveltjes

Yep, dat klopt

• Inge

Waarom dan niet van Varanasi naar Agra met een auto ipv terug naar Delhi? Lijkt me korter en scheelt tijd en geld! Neem desnoods nog een overnachting als het te ver rijden is. Volgens mij kun je in elk hotel wel een chauffeur regelen. Hotel Surya heeft een eigen reis desk, ( Ha Ha)