pinnen buien Europa

• ton

Zojuist verschenen op FD.nl: “Rabo schakelt pinnen buiten Europa uit”

Rabo schakelt voor particulieren standaard de mogelijkheid uit om geld op te nemen buiten Europa.

Dit om het skimmen tegen te gaan.

Dus: andere bank (maar ING doet dit in belgië ook al, kwestie van tijd) good old travellerscheques of creditcard met hoge opnamekosten..

Men wordt er niet vrolijk van

• ton

pinnen BUITEN europa natuurlijk

• Bengal Cat

Volgens mij kun je het pinnen per continent zelf weer tijdelijk inschakelen.

• Mr Bojangles

Ton, je hebt het bericht maar half gelezen of waar jij las stond maar de helft.

Het wordt standaard uitgeschakeld maar je kunt het zelf per gebied weer in laten schakelen.

Lijkt mij op zich eigenlijk een prima oplossing.

Zou nog mooier zijn als je het zelf per een bepaalde datum zou kunnen in- en uitschakelen. Dan zet je het alleen aan vlak voor je op vakantie gaat en daarna weer uit.

• ton

je hebt gelijk, excuus, komt ervan als je geen abonnement hebt op fd.online en alleen de trailer kunt lezen.

• erik

En de volgende stap zal zijn dat het binnen Europa ook geblokkeerd wordt, tenzij je aangeeft dat je het even anders wil. Lijkt mij een prima maatregel.

• VideJo

Ik hoorde gisteren iemand beweren, dat je er voor gaat betalen, als je het vrijgeeft.

• erik

Ik hoop alleen niet dat je daar verbaasd over bent………….. die banken van tegenwoordig :)