Kingfisher Airllines???

• stef

Hallo

wij boekten en retourvlucht Delhi - Leh in juli. Nu blijkt dat deze geannuleerd zijn en dat Kingfisher al helemaal niet meer op Leh vliegt.

Iemand die het zelfde meemaakt of hier meer over weet?

Ik las dat Kingfisher zo goed als failliet is.

mvg

• erik

Het lijkt inderdaad slecht te gaan met Kingfisher.. Vluchten naar Leh staan inderdaad niet meer op hun site. Go Air en air India vliegen nog wel, maar ik kan me voorstellen dat je eerst je geld terug wilt? Good luck!!

http://www.moneycontrol.com/news/stocksviews/stay-awaykingfisher-jagannadham-thunuguntla_697763.html

• San Baar

Wij hebben tickets voor een binnenlandse vlucht gereserveerd in januari 2013 gereserveerd. Wordt Kingfisher dan overgenomen om een doorstart te maken? Moeten wij onze ticktes als verloren beschouwen en nieuwe reserveren? Ik heb echt geen idee wat te doen

• kees m

Kingfisher is FAILLIET en vliegt nog maar op n paar bestemmingen

Was de duurste en niet de beste

Wie hoog wil vliegen , kan diep vallen

Laat t hem maar bij bier houden

DUS NIET MET KINGFISHER, maar goed is GO AIR, INDIGO,JET AIRWAYS, SPICEJET (VEEL DELAY)

beste drie momenteel !!!!!!!!!!!!!!!!

• Abv

Kingfisher?

Verschrikkelijk….!

Afgelopen Januari werd onze vlucht van Nepal naar Delhi geanuleerd, na 5 uur wachten op het vliegveld.

Het was al avond en we (ik en mijn zoon van 8) en alle overige passagiers moesten maar uitzoeken waar we sliepen, en afwachten of er de volgende dag om dezelfde tijd een ander vliegtuig ging. Geen info, geen service, niemand die even meedenkt… en aansluiting vanuit Delhi naar NL gemist.

Wijzigingskosten van 450 Euro betaald, niet teruggekregen omdat Kingfisher geen Europese airline is….?

Volgende dag terug naar het vliegveld in kathmandu, wederom 5 uur gewacht ivm opnieuw de hele papiermolen van de immigratiedienst (lees: 3 uur in de rij gestaan omdat er nu 2 nieuwe vluchten om dezelfde tijd vertrokken, met dubbel zoveel passagiers) daara wederom 1.5 uur in de wachtruime, en daarna 1.5 uur bij de trap naar de ingang van het vliegtuig omdat we OPNIEUW even door de beveiliging moesten met alle handbagage (Lees, met 7 man in een pieppklein hokje, tassen door elkaar, spullen op de grond en maar sjorren en trekken en vooral geen rij maken)

Ik kan heel wat hebben als ik op reis ben, maar zo chagerijnig ben ik nog nooit geweest van zo'n ongeregeld zooitje en de gang van zaken van Kingfisher. Van service of menselijkheid hebben ze daar nog gehoord geloof ik….

• Mr Bojangles

Dank je, zal ik onthouden dat ik in elk geval - mochten ze straks nog bestaan - in elk geval geen Kingfisher boek. Hoewel ik moet zeggen dat de stiptheid van Jet Air tegenwoordig ook nogal eens te wensen over laat.

Overigens zorg ik ervoor altijd een dag te vroeg in Delhi aan te komen. Is jammer van die dag maar als er dan iets mis gaat met mijn binnenlandse vlucht kan ik dat tenminste altijd nog herstellen zodat ik de thuisvlucht haal. En ach, een dagje Delhi kom ik wel door.

Gelukkig is het bier van Kingfisher nog wel goed.

• San Baar

Tot nu toe niets gehoord van Kingfisher, dus ik beschouw de tickets van Bhubasnewhar naar Delhi maar als verloren. We hebben nieuwe tickets gereserveerd bij Air India.

• froukje

San Baar,

Ook Air India heeft het moeilijk.Maar sowieso,waarom nu al boeken voor januari 2013?

En voor een overstap,naar b.v.Nederland,zou ik er in Delhi toch wel tijd voor uittrekken,als je die hebt. Want dan zit je met een duur ticket van Delhi naar Nederland.

Mijn dochter heeft vaak een overstap ergens in India moeten maken,met weinig tijdsbestek ertussen. Het is altijd goed gegaan,maar misschien is dat meer geluk dan wijsheid geweest. Dit was voor haar werk,dus dan mag er geen uur verloren gaan! En misschien was het een paar jaar geleden tot recentelijk ook wel beter.

Nu zitten de maatschappijen in moeilijkheden.

• kees m

waarom vragen om problemen san baar !!!!

Air india is net iets beter dan kingfisher !!!

ga toch met go air , indigo of iets minder jet air en spice delay

volg ns advies op

gries kees m

• San Baar

Beste Kees,

Ik heb op de door jouw genoemde maatschappijen gezocht naar een oneway vlucht van Bhubasnewhar naar Delhi. Of die vlucht was niet mogelijk of uitverkocht. Dus ik heb wel degelijk gebruik gemaakt van jouw advies, helaas zonder resultaat. In ieder geval bedankt. En Froukje, op de terugreis blijven we zeker bijina 2 dagen in Delhi, dus we zitten niet met een directe overstap. Wij gaan begin januari terug en nu blijkt dat bepaalde tickets al zijn uitverkocht, dus vandaar zo vroeg.