Kingfisher?
Verschrikkelijk….!
Afgelopen Januari werd onze vlucht van Nepal naar Delhi geanuleerd, na 5 uur wachten op het vliegveld.
Het was al avond en we (ik en mijn zoon van 8) en alle overige passagiers moesten maar uitzoeken waar we sliepen, en afwachten of er de volgende dag om dezelfde tijd een ander vliegtuig ging. Geen info, geen service, niemand die even meedenkt… en aansluiting vanuit Delhi naar NL gemist.
Wijzigingskosten van 450 Euro betaald, niet teruggekregen omdat Kingfisher geen Europese airline is….?
Volgende dag terug naar het vliegveld in kathmandu, wederom 5 uur gewacht ivm opnieuw de hele papiermolen van de immigratiedienst (lees: 3 uur in de rij gestaan omdat er nu 2 nieuwe vluchten om dezelfde tijd vertrokken, met dubbel zoveel passagiers) daara wederom 1.5 uur in de wachtruime, en daarna 1.5 uur bij de trap naar de ingang van het vliegtuig omdat we OPNIEUW even door de beveiliging moesten met alle handbagage (Lees, met 7 man in een pieppklein hokje, tassen door elkaar, spullen op de grond en maar sjorren en trekken en vooral geen rij maken)
Ik kan heel wat hebben als ik op reis ben, maar zo chagerijnig ben ik nog nooit geweest van zo'n ongeregeld zooitje en de gang van zaken van Kingfisher. Van service of menselijkheid hebben ze daar nog gehoord geloof ik….