Een visum India aanvragen kan lastig zijn. Wij helpen u uw visum India aan te vragen. Voor meer informatie kijk op onze website www.cembassyexpress.nl
Nou ik ga in november weer en zie nu de beren al op de weg met al die formulieren. Ik doe er bijna een maand over om alle benodigdheden bij elkaar te krijgen, inclusief de goede foto's. Waarom ik in vredesnaam 2 foto's moet inleveren en er dan later weer 1 terug krijg is mij ook een raadsel. Maar waarom ik dan bij aankomst op IGA/immigratie weer alles moet invullen is mij onduidelijk. Een van de belangrijkste momenten tijdens mij reizen naar/in India is dan ook het moment waarop de immigratie officer zijn hand naar de stempel laat gaan en met een ferme klap het stempel in mijn pas zet: ik mag doorlopen!
Ja Niels,
Het zal niet lang meer duren of de formulieren voor een visumaanvraag moeten in het Hindi / Devanagari ingevuld worden.
Of nog erger: in alle officiele talen en schriften van India.
Waar is onze prof Kannadiga gebleven op dit prikbord?
Zonder zijn taalkundige hulp kunnen we in de toekomst geen enkel formulier meer invullen.
Rob
Ik was er zo flauw van Rob dat ik m'n ticket heb veranderd naar Bangkok. Ik wilde naar India maar had nog geen visum 12 dagen ervoor. Of ik even 250 wilde betalen voor een spoedje. Dat is de halve ticketprijs voor het vliegtuig notabene. Ik heb ze verteld dat ze 'em mogen houden en dat ik een ander land uitkies, waar ik meer welkom ben. Ik was hiervoor al >10x in India en toen gaven ze multiples voor 6 maanden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?