Onze volgende reis naar India

• VideJo

Gisteren hadden wij een reunie van onze reis naar de Spiti vallei in 2011.

Benti Banach, de onafhankelijke reisleider, die ons toen naar die vallei heeft begeleid, was er ook bij. Omdat wij aan die reis zulke warme herinneringen hebben overgehouden, kwam hij met het idee op de proppen, om nog een reis voor ons te bedenken. Naar Spiti, Ladakh en Kashmir. Nou, dat lijkt ons wel wat. Een reis, die -dacht hij- 5 weken zou gaan duren.

Ik kan mij voorstellen, dat er wel meer mensen zijn, die zoiets eens willen meemaken. De reis zal waarschijnlijk in juli-augustus 2013 gaan plaatsvinden. Zeg het maar, als jij ook mee wilt. Het zal dus een reis worden buiten de gebaande paden. Niks massatoerisme. En geen grote reisgroep. Maximaal 12 deelnemers.

• Ramrod

Klinkt goed , is er al een prijs indicatie ?

• VideJo

Toen een van de andere reisgenoten gistren veronderstelde, dat Jo het wel onder de 3000 zou willen houden, dacht ik dat het over meters ging, maar zij bedoelde Euri… Grapje. Maar om een serieus antwoord te geven: dat gaat Benti nu uitvogelen. Even geduld dus nog. Maar de vorige reis viel alleszins mee. Let wel, het zal een landarrangement worden. De vlucht moet je zelf regelen.

• Rob

Jo,

Een reis buiten de gebaande paden in de Himalaya?.

Rob

http://www.youtube.com/watch?v=U1aTKSP9E-A

• VideJo

Been there, seen it. Histustan-Tibet Road.

Op talloze plaatsen totaal geen asfalt en soms erg nauw. En een heleboel vrouwen, die aan de weg werken. Gelukkig waren wij hier niet in de regentijd, want dan schijnt het helemaal hommeles te zijn.