KeesS, backpacken met auto en chauffeur, jij weet duidelijk niet wat backpacken is. Backpacken is iets anders dan reizen met een backpack!!
Tjonge jonge.
Ik maakte deze foto vanaf het dak van de vertrekhal, aankomsthal was er eigenlijk niet. Je liep gewoon van het vliegveld naar een kar die buien stond met de bagage
Toen ik naar Pokhara vloog waren er ook stakingen, ik moest een stuk lopen naar het vliegveld. Vlucht vertrok 13.10, 13.05 was ik bij de incheckbalie, toch kon ik nog mee:)
Kathmandu naar Kakarbhitta (grens) is een uur of 20. Onderweg zou je in Janakpur kunnen slapen, heb je twee busritten van 10 uur tot de grens. Best de moeite waard voor een dag, die plaats.
Vanaf de grens (Raxaul aan de Indiase kant) gaat er een trein naar Kolkata.
Volgens mij past dat wel in een reis van een maand, ik zou zelfs Darjeeling nog meepikken
1 ams-delhi
2 aankomst delhi
3 delhi
4 delhi
5 naar kathmandu
6kathmandu
7 kathmandu
8 kathmandu
9 kathmandu
10 naar chitwan
11 chitwan
12 chitwan
13 naar kathmandu
14 kathmandu
15 bus Janakpur
13 Janakpur
14 bus raxaul
15 trein Darjeeling
16 Darjeeling
17 Darjeeling
18 Darjeeling
19 Bus/trein naar Kolkata
20 Kolkata
21 Kolkata
22 Kolkata
23 Kolkata
24 Trein naa Delhi
25 Delhi
26 Delhi
27 Vertrek naar huis
28 thuis
Ik kom net terug uit Sikkim en Darjeering , Darjeeling zou ik gewoon links laten liggen , niet echt de moeite waard vond ik , heeeel erg druk met auto,s een chaos voor zo,n relatief klein plaatsje met bijkomende hoeveelheid uitlaatgassen waar je inloopt , in zou na eventueel Varanasi naar Kathmandu gaan . Denk dat novenmber ook niet echt de goede mand is voor Darjeeling maar weet dit niet zeker .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?