Vliegticket

• Wouter

Ik en mijn vriendin overwegen om september/oktober dit jaar een reis door India te maken.

Stap 1 is als altijd het vergelijken van de honderden prijzen van vliegtickets. Vorig jaar heb ik een keer een aanbieding van Lufthansa voorbij zien komen van € 399 van A'dam naar Delhi.

Wat zijn tarieven die jullie betaald hebben? Dan weet ik aan de hand daarvan wat een realistisch tarief is!

• Rob

Wouter,

Zoals je vermoedelijk weet zijn de prijsverschillen zeer groot.

Ligt er aan hoelang je gaat, wanneer, et cetera.

Ik heb ervaring met Air India, via London, via Frankfurt en via Paris.

Air India gaf toen nog een gratis retour binnenlandse vlucht Chennai cadeau.

Met Royal Jordanian via Amman (met overnachtingen, dagje sightseeing) naar Mumbai, terug vanaf Delhi.

Prijzen weet ik niet meer, is te lang geleden.

Daarna met KLM rechtstreeks voor ongeveer 600 euro.

Voordeel voor mij is de vertrektijd heen, nadeel de vertrektijd terug.

Zelf let ik meer op de vluchttijden dan op de prijs, ik houd niet van nachtvluchten.

De laatste twee keer ben ik dan ook met Lufthansa gevlogen, rond 600 euro.

Heen via Frankfurt, terug via Munchen.

Dan is 400 euro een zeer goede prijs, als ze op dezelfde tijden vliegen.

Rob

ps ik ga meestal 5 weken, dus langer dan 4 weken / 1 maand, kan soms duurder zijn

• Ramrod

Voor dat bedrag zou ik maar heeel snel boeken .

• natasja

Hoi

ik ben vorig jaar oktober naar bombay gevlogen voor 500 euro met swiss air vanaf amsterdam!!!!

succes met zoeken.

natasja

• Wouter

Bedankt!

Ik hoop ergens onder de 500 euro uit te komen, liefst naar Delhi. Volgens mij moet het lukken met de aanbiedingen die wel eens voorbij komen. Dat wordt dus goed in de gaten houden :-)

• sofie

Probeer het eens bij Aman reizen.

Zij hebben regelmatig interessante aanbiedingen.

http://www.agstravel.com/

• verelst_p

85 euro oneway van KualaLumpur naar Chennai (Tamil Nadu) met Air Asia. Ik denk niet dat het goedkoper kan.