trein ticket boeken

• ton

vraag voor joost, ik ben benieuwd of je al wat verder bent met je boeking. En voor Marc en Joost: is de registratie eenmalig of moet die bij elke boeking vernieuwd worden?. Dank Ton

• evert

Beste Marc

Naar welk mailadres heb je je aanvraag gestuurd, ik zit zelf ook te sukkelen met mijn reservaties

dank

evert

• marouskas

Hoi

Ik liep recent tegen hetzelfde probleem aan, had al 1 trein in Nederland geboekt toen alleen de account van cleartrip nog voldoende was. Eenmaal in India kreeg ik ineens ook de melding dat ik een irctc account moest hebben waarvoor je inderdaad alleen een indiaas telefoonnummer kon gebruiken. Heb het opgelost door in mijn guesthouse de eigenaar te vragen of ik zijn nummer voor de code mocht gebruiken, waarna ik deze kreeg en tezamen met de code via email mijn account kon aanmaken bij irctc. Dit is een eenmalige handeling, daarna kun je gewoon boeken wat je wilt.

Maar ja dit werkt natuurlijk alleen als je al in India bent en daar je tickets boekt.

Als je een enigzins vast reisplan hebt zou ik er niet van uit gaan dat je een dag van tevoren nog een ticket kunt kopen, heb zelf af en toe moeten schuiven met mijn gewenste reisdagen vanwege wachtlijsten. Wel zijn er 1 of 2 dagen van tevoren nog een beperkt aantal tickets (TATKAL) beschikbaar. Geloof dat deze duurder zijn dan normale boeking.

Groetjes

• Joost

Dit is het Email adres waar ik naar gemaild heb.

www.irctc.co.in

Ik moet mijn paspoort copie nog doorzenden.