vervloekt

• natasja

Wat heb ik india soms vervloekt toen ik er op vakantie was en verlangt naar mijn eigen bedje.

Maar wat mis ik het toch enorm kan niet wachten totdat ik weer zo gelukkig mag zijn om naar india af te reizen!!!

Natasja

• pieter

Natasja, ja je bent besmet met de India bug, doe geen moeite ga niet naar de dokter er bestaat geen medicijn tegen. Je komt niet meer van de “ik hou van india ziekte” af. Ik lijd er ook aan, we zullen er mee moeten leven.(tu)

• natasja

Maar ik kan het gevoel van binnen niet beschrijven jij pieter?

• pieter

Moeilijk, als ik er niet ben dan verlangt elke vezel in mijn lijf naar India, het lekkere eten, de rotzooi, de lieve mensen, de mooie stranden, de mooie bergen, de chaos, de stank. En als ik er ben dan haat ik het meermaals per dag, als er weer iemand aan me staat te trekken om geld of iemand probeert me een winkel in te l.ullen.

Het gevoel van binnen?????????????????????

http://www.youtube.com/watch?v=ozc2wLIJ2XI

• Theo

natasja Schreef:

——————————————————-

> Wat heb ik india soms vervloekt toen ik er op

> vakantie was en verlangt naar mijn eigen bedje.

> Maar wat mis ik het toch enorm kan niet wachten

> totdat ik weer zo gelukkig mag zijn om naar india

> af te reizen!!!

>

> Natasja

Hier idem, zo erg dat ik er al heel wat jaren niet geweest ben, toch begint 't weer te kriebelen, vooral naar Zuid India verlang ik.

In Nepal zit ik nog wel een hoop, doch ook daar begint 't (in bewoond gebied) steeds smeriger te worden.

Heb ik Afrika nog over. :B:P

Ik ben erg benieuw naar wat ik te zien krijg van het ‘nieuwe’ India. het beeld dat me voor ogen staat dateert nog van 20 jaar terug.:S