Budgethotel Chennai

• Erwin

Hallo,

wij komen om 2 uur s'ochtends toe op de luchthaven te Chennai. Niet direct een aangenaam uur om nog lang op zoek te gaan naar een geschikte slaapplaats. Weet iemand daarom een budgethotelletje in Chennai dat gemakkelijk te vinden is en waarvan dan ook de receptie s'nachts nog open is/blijft.

Dank bij voorbaat

• pieter

Erwin, google even op “hotels kenneth lane” genoeg keus. Op deze straat liggen genoeg hotels. Je kan je ook gewoon een taxi nemen en je er laten afzetten, altijd wel een budget plek te vinden, maak je geen zorgen dit gaat zeker lukken.

• pieter

Graag gedaan.

• Ramrod

Hij heeft meer aan een hotel naam denk ik zo ,ervaringen iets waar mensen zelf zijn geweest …. dat google bestaat weet hij zelf ook wel ,er zijn zat GH waar je niet in wil verblijven in Chennai

• Rob

Pieter,

Hoezo graag gedaan.

Je ergens midden in de nacht laten door een taxi laten afzetten vind ik echt geen optie.

Zelf heb ik ooit gelogeerd in een budgethotel vlakbij de luchthaven.

Geen idee hoe dat hotel heet.

Vandaar dat ik niet eerder gereageerd heb.

Rob

• pieter

Sorry Ramrod je hebt gelijk, een naam, Hotel massa kenneth lane goed en goedkoop. Ik was vergeten dat de mensen die hier vragen stellen alles voorgekauwd moeten krijgen en alleen maar afgaan op ervaringen van andere mensen, en zelf geen eigen initiatief meer hebben. Zijn er ook nog mensen die zonder die suffe lonely planet “echt” backpacken, dus gewoon landen in india en een paar maanden door india rossen, en zien waar het schip strand??

• Ramrod

Waarschijnlijk niet veel , de meeste moeten wel gewoon werken en kunnen slechts een week of 3 op vakantie , dus is enige efficiëntie is dan welkom .

Maar laat jij je daar niet door beïnvloeden hoor ,gewoon maanden achter elkaar lekker op je slippers en met rugzak door India trekken , oja vergeet ook niet af en toe een hotelletje met een douche te nemen , ook voor de Indiërs wel zo prettig .

Maar je hoeft niet te reageren hoor als geen nuttige tips hebt en/of niet wil helpen .

• pieter

Ramrod, ik denk dat er meer mensen lang onder weg zijn in india dan kort, tenminste dat is mijn ervaring de meeste mensen die ik spreek/sprak zijn lang onderweg. Maar even om mijn punt terug te komen. India is voor mij onbeteugeld avontuur, en dan lijkt het mij ontzettend saai het saaie loneley planet “beaten track” na te lopen, of er waarde aan te hechten wat andere mensen ergens van vinden. Voorbeeld ik hou van koriander, de ander haat koriander enz enz.. Geloof mij in een “dorm” ontmoet je ontzettend interessant mensen, leuker dan in een mooi hotel. Je reageerde weer op de betuttelende Nederlandse manier “ de meeste mensen moeten werken” nou sommige mensen kiezen er ook voor om eens lang op reis te gaan.

• Ramrod

De 1 reageert betuttelend de ander grossiert in dommige vooringenomenheid .

• Rob

Pieter,

Dat de meeste mensen in India lang onderweg zijn heeft volgens mij met de afstanden te maken.

Heb jij de binnen-, midden- en buitencirkel van Connaught Place in Delhi wel eens lopend gedaan?

Rob