Route vanaf Varanasi

• San Baar

Wij gaan 3 weken naar India, gaan eerst vanaf Delhi naar Varanasi. Dan willen we verder naar het oosten, wie heeft tips voor ons?

• Ramrod

Ik ga zelf naar Darjeeling en Sikkim in over 3 weken , misschien is dat wat na de hectiek van Varanasi , wel rekening houden met het klimaat anders regen je daar te pletter …

• Rob

Misschien Gaya / Bodhgaya, verder is er niet zoveel tussen Varanasi en de oostelijke deelstaatjes.

Rob

• Ramrod

> verder is er niet zoveel tussen Varanasi en de oostelijke deelstaatjes.

Wat (weer) een onzin van je ,probeer ook eens Indiase horizon te verbreden …, er is daar nog zo veel te zien oa Darjeeling ,Kolkata,Sunderbans,Sikkim, en nog div parken in Assam en Arunachal Pradesh.

Je hoeft niet altijd ergens op te reageren hoor , beter geen reactie als een domme onwetende reactie .

• Rob

Ramrod,

Beter lezen, ik heb het over tussen Varanasi en wat jij beschrijft.

Rob

• erik

Wanneer “de oostelijke deelstaatjes” Assam etc zijn, dan liggen de plaatsen van Ramrod tussen de staatjes en Varanasi Rob….. Wanneer Darjeeling en Sikkim je oostelijke deelstaatjes"zijn heb je geografisch gelijk.

Had Paul Broekman niet ooit een plaats rond Varanasi die hij de moeite waard vond?

• Marc

Beste,

In April vertrek ik voor een maand naar India.

Ook ik start in Delhi ga door naar Varanasi,- Ranchi - Bodhaya - Kolkata

Misschien is dat ook wat voor u?

Groeten,

Marc

• Rob

Erik,

Ach ja, ik was blijkbaar niet duidelijk genoeg.

West Bengal ligt voor mij ook in Oost-India.

Laten we de India States Puzzle nog maar eens doen.

Rob

ISP

• San Baar

Iemand ervaring met Orissa?

• Aquila

Orissa is zeeer de moeite waard.