Hallo Allemaal,
Wie kan mij vertellen of het verantwoord is een auto te huren en die zelf te besturen in Goa?
Mvgr,
Rana
Hallo,
Kom hier al twaalf jaar.
Heb het ook drukker en drukker zien worden.
Wij hebben scooter hier ter plekke.
Auto echt niet aan te raden
Je bent altijd schuld , ook al heb je geen enkele schuld
En n auto is toch vele malen duurder , dan scooter…………als er wat gebeurd,
wat niemand hoopt natuurlijk
Al te veel dingen gezien en gehoord hier.
Kortom ADVIES IS NEE
huur n scooter
grjes kees m
Hoi Rana,
Ik ben het gedeeltelijk met Kees eens, nemelijk dat het verkeer best druk kan zijn. Een scoooter heeft als groot nadeel dat je kwetsbaar bent. Ik denk dat een schuldvraag bij een aanrijding ondergeschikt is aan letsel. Ook is het belangrijk of je eigen rijvaardigheid op een scooter op eenvoldoende niveau is. Je rijvaardigheid in de auto kan ik niet inschatten, maar ben je nog maar kort in het bezit van een rijbewijs dan raad ik ook zelf rijden af.Neem lekker een taxi. Goedkoop en je hoeft niet zelf te zoeken, want op veel plaatsen is een routebord niet aanwezig. Een tip kan ik je geven. Gebruik een smartphone met google maps, dan weet je altijd waar je bent. Ik reis al 4 maanden op de motor in India en heb nog nooit aan iemand de weg gevraagd. Gr Rien
Rien,
klopt allemaal, echter een dingetje over taxi hier ter plekke.
Ik denk dat Goa momenteel qua taxi's het duurste van geheel india is.
Trouwens alle prijzen zijn hier nu erg van de gekke
Taxi's vragen soms absurde prijzen , zeker als je hier de afstanden niet weet.
Pas nog in Odisha en Kolkata geweest, daar echt nog goedkoop in vergelijking met hier
Ook bij huren van evt aut en/of scooter moet je de adressen weten , anders vragen ze zomaar
vijf honderd rps voor n scooter per dag, absurd gewoon.
Maar je weet misschien de Goaan is very gready,lazy and sometimes very mad c.q. stupid
grjes kees m
p.s. toch gek he , dat we hier altijd maar weer terug komen (voor het weer en prijzen)
Hallo Thomas,
Ja het is hier lekker vertoeven, zeker qua temperaturen vergeleken met Holland nu
Wij gaan 9 maart voor n weekje naar Delhi en daarna naar huis
Dat bakkie of wat sterkers kun je nog komen halen op 8 maart , indien mogelijk
Dan kun je gelijk onze stek hier bekijken.
Voor komend seizoen is er bpoven ons n appartement vrij voor long term (liefst)
Dit ivm niet meer terugkomen van vaste gasten ivm leeftijd
Dus kijk maar indien mogelijk tel hier is 8605450329
Zitten tussen Viva Goa en Bobs Inn , bij Sol-Itude ingaan
grjes Kees M
Hoi Kees,
Heb net mijn visum via ANWB aangevraagd, wat een papierwinkel moet je nu meesturen zeg! Als mijn vlucht volgens schema landt ben ik donderdag 8 maart circa 11.00 uur AM in Calangute. Dan nog even de verschillende plichtplegingen zo hier en daar en zal dan waarschijnlijk aan het eind van de middag jouw kant opkomen. Zal wel ff bellen naar je vlak voor die tijd. Tot over vijf weken!
Groeten Thomas
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?