temperatuur begin maart noor India? wat neem ik mee?

• hilda-b

ik ga begin maart naar Noord India, ik zit er een beetje mee wat ik zal meenemen,

ik wil niet te veel kleding meenemen want we wisselen nogal eens van plek….maar ik

heb gehoord dat de temp overdag en s'nachts nog wel sterk kan wisselen

misschien heeft iemand van jullie tips voor me?

ik hoor het graag

alvast bedankt

gr hilda

• Ineke M

Waar zit je in Noord-India?? Makt een behoorlijk verschil uit of je in de Himalaya zit, of ergens rond/boven Delhi.

Ineke

• Anna

Hoi Hilda,

Ik zou een paar shirts met lange mouwen meenemen en een dun jasje.

Ik ben ook in maart geweest en toen was het al bloedheet. Het maakt inderdaad wel uit of je richting bergen gaat, maar dan koop je daar toch een paar lekker warme truien of vesten voor € 4,-

Groetjes Anna

• hilda-b

ik maak de toer vanaf Delhi, Agra, pushkar,Udaipur, jodhpur, Bikaner, Shekawati en weer terug naar Delhi…

ik ga dus niet de bergen in

• Anna

Dan zou ik echt maar een paar shirts met lange mouwen meenemen en een dun vestje.

Dat zijn plaatsen waar het echt warm gaat worden.

Veel plezier!

Groetjes Anna

• Mr Bojangles

Vorig jaar, 2e helft van maart was ik in Jodhpur.

Van 12 tot 5 's middags kon je maar het beste binnen blijven zitten vanwege de hitte.

Sliepen we op de farm buiten. Duurde tot 12 u 's nachts voor het eindelijk begon af te koelen. Om 4 u had je dan weer een dikke deken nodig vanwege de kou.

In hotels heb je daar geen last van, dan is het de kunst om het sowieso koel te krijgen in je kamer. ook 's nachts.

• Ineke M

Vestje zou ik schrappen….is dan echt al heel erg warm! 's nachts is het dan meestal ook 20+.

Alleen als je 's ochtends vroeg reist is het handig om een sjaal bij je te hebben (voor je keel) omdat de chauffeurs graag met ramen open rijden.

Ineke