top gear

• kataraja

Ik heb net naar een hele leuke uitzending van het engelse auto programa top gear gekeken. De heren reden met drie engelse auto's van bombay naar shimla.

Heel leuk en af en toe heel genant. Echt het kijken waard.

De uitzending was te zien op bbc 2 28-12 om 2100 uur.

Groet.

• erik

Met een toilet op de achterbank omdat je in India vaak aan de diarree gaat? Daar las ik van de week over, dat veel Engelsen daar net zo blij mee waren.

• kataraja

Erik dat is spijkers op laag water zoeken wat die engelsen doen. Feit is wel dat er meer dan 300000 kinderen onder 5 jaar per jaar aan de directe gevolgen van diarree in India sterven.

En er is niets mis mee als dit op (ludieke) manier aan de aandacht word gebracht.

Nogmaals heel leuke film, probeer te downlaoden en oordeel dan zelf.

Groet Kat

• erik

De Engelsen zijn er momenteel erg gevoelig voor, racisme. Ik vond het ook zwaar overdreven, de ophef. En het is een feit, op de fora en in de backpackers cafeetjes is diarree nogal eens onderwerp van gesprek, nietwaar?

• kataraja

Erik, ik ken heeeel veel engelsen zelfs meer dan nederlanders. En 99,9% van die engelsen is zwaar rascistisch en als zij het over Indiers hebben ze niet over Indiers maar Pakkies!!

En dat hun land wordt over genomen door die Pakkies.

Let wel ik heb het over engelsen die hier in thailand wonen, waar wij westerlingen allemaal Pakkies zijn. :D

Groet Kat, de farang.

• Rob

Kataraja,

Leek mij leuk die uitzending van BBC2.

Maar is not available hier in Grunn.

Hoe komt dat?

Rob

• erik

http://blog.geeklife.nl/2009/01/15/howto-bbc-iplayer-via-firefox-buiten-de-uk/