Malarone gezocht

• caroline_olesen@hotmail.com

Hoi! Ik ben op zoek naar ongeveer 37 betaalbare Malarone tabletten. Ik heb echter alleen interesse als je in de omgeving van Delft woont, want dan kan ik ze makkelijk komen ophalen.

Mocht er iemand ze over hebben, hoor ik het graag.

Mvg. Caroline

• Rob.s

Waarom niet gewoon op recept. Was 104 euro kwijt, maar kreeg alles terug van verzekeraar. Bijna alle verzekeraars betalen nu nog preventieve medicijnen.

Mijn verzekering niet :(

• Rob. S

Waar ga je dan heen? Want Malarone is maar in een beperkt gebied noodzakelijk. Wij gaan over drie weken naar assam en meghalaya en dat is een paludrine resistent gebied.

Ik ga naar Indonesië, maar heb gewoon op heel veel paginas een advertentie geplaats :) Daar moet je bijna overal malariapillen slikken.

• kees m

Waarom???

Hier echt niet nodig!!!!!!!!!

grjes kees m

• Rob

Caroline,

Voor verschillende landen en gebieden zijn verschillende soorten malarya profylaxe beschikbaar.

Welke je nodig hebt moet je informeren bij deskundige artsen.

En of je die wel of niet wilt slikken is eigen keus.

Om een oproep te plaatsen op een willekeurig aantal prikborden getuigt voor mij van een grote onbenulligheid.

Met het slikken van de verkeerde medicijnen kun je de resistentie van muggen tegen deze middelen bevorderen.

Rob

• brick1968

Wij reizen o.a door Meghalaya en dat volgens de arts een gebied waar we absoluut malarone moesten slikken. Eerlijk gezegd zijn we tot nu toe altijd zonder malaria tabletten door India getrokken.

• kataraja

Brick, ik heb wat rond gegoogled en geyoutubed op Meghalaya, wat een mooi stukje India.

Ik ben jalours (op een gezonde manier) op jou.

Heel veel reis plezier in Meghalaya!!

Groet Kat.

• Rob

Brick,

Voor verschillende malaria gebieden worden verschillende malariatabletten voorgeschreven.

Dit heeft te maken met de resistentie van de malariamug voor die pillen.

Overal loop je risico op malaria, wat niet betekent dat je door iedere muggenbeet malaria krijgt.

Of je wel of niet malaria profylaxe slikt is ieders eigen keus.

Slik je wel, slik dan de juiste.

Rob