Archer Tours

• ton

ja Sundri en het wordt steeds leuker. Als senior citizen krijgen we automatisch lower berth toegewezen!!

• Bianca

@Rob

Ja, snap dat je je dat afvraagt, Mumbai ligt niet echt op de route :) Mijn schoonfamilie woont in Mumbai, dus zowel voor als na de Madhya Pradesh trip hebben wij familie in Mumbai bezocht.

• Bianca

@ Mr. Bojangles

Geen blog. We zijn nog bezig om alle foto's op facebook te zetten, maar gaat nog even duren, vrees ik. Het zijn er zo vreselijk veel…:)

• kees m

een bus in India.

Dan liever Russische roulette !!!!!

TON , NEVER NOOIT NIET IN N BUS IN iNDIA

KEESM

• Rob

Kees,

Wat bedoel je?

Ik heb Zuid-India grotendeels met de bus gedaan.

Gewoon 's morgens naar het busstation, binnen 20 minuten gaat er een bus naar de volgende stad.

Reisafstanden waren meestal niet meer dan 3 uur.

Mijn probleem is meer met lange afstandstreinen.

Ik doe geen oog dicht, kom gebroken aan op de plaats van bestemming.

We hebben ooit iemand op dit prikbord gehad die het leuk vond om boven op zo'n trein te gaan zitten.

Nooit meer iets van gehoord.

Rob

• kataraja

Kees gaat altijd in hoofdletters schrijven als hij een punt wil maken, kijk maar eens bij de varanasi topics. Kees, bussen is goed te doen voor de gemiddelde reiziger, maar ik begin langzaam te denken dat jij niet bij die groep hoort.

Lekker veilig he, een paar maanden per jaar in een bungalow in goa.

Groet Kat.

• ton

Ja Kees, maar wij hebben dan ook: een scapulier op onze borstrok, een christoffel in onze kontzak en een engeltje op onze schouder.