voor alle India liefhebbers

• paul

Hallo

Van de zomer ben ik met een vriend op een Royal Enfield motor door Noord India gereden. Het prachtige Kashmir, Ladakh en vooral het rijden door de Himalaya was zeer indrukwekkend.

We wisten dat het een avontuurlijke reis zou gaan worden maar dat deze trip zo zwaar was, zowel fysiek als mentaal, hadden we niet kunnen voorzien.

Toch hadden we deze reis voor geen goud willen missen.

Op 22 januari 2012 vind er een film vertoning van deze reis plaats in “de Vorstin” te Hilversum.

U kunt daar ook bij zijn en voor meer informatie over de kaartverkoop , maar ook onze reisverslagen verwijs ik u graag naar http://biker-dreams.shareyourstory.nl/

Voor de trailer van onze film kunt u terecht op :

U bent van harte welkom

groet Paul

• Paul Broekman

Mooi gemaakt hoor, deze trailer, zou graag willen komen!!!

• Paul

Beste Paul , je bent van harte welkom

Voor de kaartverkoop informatie , kan je terecht op onze reis pagina ( http://biker-dreams.shareyourstory.nl/ )

gr Paul

• erik

Je weet niet waar Paul woont Paul (vreemde zin zo ). 3390 km verderop :)

• kataraja

Paul, ik had ook graag komen kijken. Met weemoed heb ik naar de trailer gekeken, zag er heel goed uit. Zelf heb ik ook duizenden km op een bullet gereden door India. Mijn Inziens de mooiste manier van reizen door India.

Kat

• Sundri

Ik zou het ook heerlijk vinden om te komen kijken, maar gaat inderdaad niet lukken. Zit circa 7000 km verderop. Vooral voor Kataraja, Rob, Kees M. en andere bekenden op het prikbord: om m'n PIO te krijgen moet ik in Kashmir gaan wonen (waar mijn man vandaan komt). Dus overmorgen verhuis ik al (na een week Delhi) naar Kashmir.

Natuurlijk kan ik bevestigen dat Kashmir en Ladakh prachtig zijn. Wordt wel koud nu daar, da's weer een beetje jammer. Maar ja, kan niet alles hebben. En "ieder nadeel heb zn voordeel: nou kan ik ook eindelijk Kashmiri gaan leren.

• paul

klnikt goed , veel plezier daar en geniet ervan

gr Paul

• kataraja

Sundri bofkont, Kashmir lijkt mij 100x beter om te wonen dan dat saaie Delhi.

Veel geluk. Kat.

• Sundri

Bedankt Paul. En inderdaad Kataraja, ik ben nu gewend aan het idee. Na een week Delhi heb ik al last van m'n keel; de lucht is bepaald niet fris (hazy) en de zon is amper te zien door de luchtverontreiniging. Naar Kashmir dus, morgen. Ik heb er inmiddels veel zin in. Wel komt er nu net de koude winter aan, maar gelukkig duurt die niet zo lang als in NL. Jaaaahaaaa, ik ga ervoor…. >:D<