Vliegen met Aeroflot , Jet airways of Brussel air

• Ramrod

Hi ,

Ben een beetje voor mn ticket aan het zoeken voor mn vakantie in maart .

Heeft iemand persoonlijk ervaring met Aeroflot vanaf Amsterdam of met Jet airways en of Brussels Air vanaf Brussel ?

Alle ticket prijzen bij deze maatschappijen liggen rond de €450/€500 , Jet en Brussles zijn rechtstreeks naar Delhi ,Aeroflot met een tussenstop in Moskou .

Nog even iets over het visum ,er staat bij vsum aanvraag dat er 2 pasfoto,s van 5cm x 5cm moeten worden ingeleverd , klopt dit zijn ze hier erg strikt in , lijkt me erg groot voor een pasfoto .

Gr Willem

• Rob

Ramrod,

5x5 met witte achtergrond, dat is de strikte regel.

Rob

• johan1

Jet airways is erg goed. Veel beenruimte en goeie service aan boord.

• jacolien

hoi

ja dat klopt 5 bij 5 cm is de regel nu.

deze kan je bij de foto klein winkels laten maken geen enkel probleem.

zelf van de week ook gedaan en gelijk daarna mijn visium ingediend,.

suc6.

• Ramrod

Jet heeft ook mn voor keur , vanaf Brussel vertrek om 10.20 ,echter er vertrekken om 10.20 nog 3 andere vluchten naar Delhi … lijkt me stug ,volgens mij worden de vluchten van 10.20 gecombineerd door 1 maatschappij gedaan.

Ook Brussels Air vliegt om 10.20 maar die is zo,n €50 goedkoper dan Jet , als ik nou zeker weet dat als je voor Brussels Air boekt je toch met Jet vliegt is dat weer snel verdient .

Die pasfoto,s is weer typisch India's met die afwijkende maat , dank voor de foto Klein tip.

• johan1

Er is een alliance, maar je vliegt met Jet Airways. De reden dat ze op Brussel vliegen is omdat het een tussenstop is op weg naar of vanuit Amerika. Er stappen maar weinig mensen in of uit. Ook geen lange rijen bij het inboeken.

• erik

Klopt, samenwerkende maatschappijen geven soms aan 1 toestel beiden hun eigen vluchtnummer.

Die pasfoto's hebben ze overgenomen van Amerika. Hier een lijstje van hun ambassade, met fotografen die die pasfoto's leveren. Foto Klein staat er niet tussen, dus de lijst zal wel weer achterhaald zijn inmiddels…..

http://amsterdam.usconsulate.gov/photo_places.html

• Ramrod

Dat betekent dus als ik boek bij BrusselAir in het toestel van Jet terecht kom ,beide hebben de zelfde vertrek en aankomst tijden,mooi dat is weer snel verdiend die €50.

Alleen wordt het vertrek om 10.20 lastig om te halen met de trein vanuit Rotterdam eerste Thalys gaat pas rond 7.00

• johan1

klopt en een nachtje Brussel is ook leuk!!

• Sundri

Dat noemen ze Codeshare flight.