Weet iemand een goede kapper in Delhi of in Jaipur?
Ik woon in een gebied waar geen kappers zijn en ga volgende week naar Delhi en daarna naar Jaipur.
Zou erg geholpen zijn met een goed adres.
Lisette,
Overal zijn natuurlijk kappers.
Als je een betere kapperszaak zoekt: ik ben een keer in Karol Bagh naar de kapper geweest.
Met de metro bereikbaar en verder lopend bereikbaar.
Vanaf het metrostation: volg de grote weg richting een pleintje met hotel Arpit Palace.
Ter plekke even vragen welke kant dat is.
Ga links langs Arpit een straatje in, dan kom je in een grote winkelstraat.
Ga rechtsaf en na 100 meter of zo is een kapperszaak aan je rechterhand.
Ik weet niet meer of dat een herenkapper of ook een dameskapper is.
Rob
Toen we in India verbleven liet ik mij om de dag mijn baard scheren en 1 keer per week mijn hoofd bij manny de kapper. Mijn vrouw was al dagen aan het klagen dat haar haar niet goed zat. Dus ik aan manny vragen“can you cut hair my wife” , “no problem sir” zei hij hoofd schuddend op een manier die alleen een indier kan.
Zo gezegd zo gedaan, mijn vrouw had schouderlang haar en wou alleen maar 1 centimeter eraf hebben. Manny begint te knippen aan 1 kant van haar hoofd en eindigt aan de andere kant net onder haar oor. Mijn vrouw was “not happy” we zijn de zelfde dag naar Madras gereden naar een fancy kapper om de boel laten op te knappen.
Veel kinp plezier kat.
Ik begrijp dat jullie mijn probleem niet hebben, maar laat ik je verzekeren, als je 8 jaar op een plek woont waar geen goede kapper is, dan wil je wel een keer je haar in een fatsoenlijk model laten knippen. De vrouw van Kataraja begrijpt misschien wel wat ik bedoel.
Herenkapper heb ik niets aan en op de plek waar ik woon is elk 4e huis een moskee en die weet ik echt wel te vinden.
Normale antwoorden zijn nog steeds welkom.
Bedankt.
Lisette, ga als vrouw niet naar een kapper, maar naar een beauty parlour. Daar knippen ze vrouwen, zoals het hoort inclusief model in je haar als je dat wilt. Daarnaast kun je er allerhande schoonheidsbehandelingen laten doen. B.v. ook je wenkbrouwen laten epileren, je gezicht laten ontharen en een heerlijke hoofd-, rug- en schoudermassage. Ongetwijfeld is er ook wel verschil tussen beauty parlours.
Ben zelf ook een man, en ik snapte wel dat je geen herenkapper zocht. Dus ik reageer niet. Vervolgens zag ik toch met stomme verbazing een aantal heren reageren. Over mannelijk egocentrisme gesproken.
Maar goed, kon het dus toch niet laten dit even te melden.
In ieder geval veel sukses met het vinden van een goede beauty parlour.
ps. zelfs als man (kan me niet zoveel schelen hoe ik geknipt word, als het maar kort genoeg is) moet ik toegeven dat ik na een knipbeurt soms zo verknipt ben, dat ik de volgende dag een andere kapper laat proberen de boel een beetje te laten repareren. Na 2 keer pech achterelkaar heb ik toen zelfs even een kale knikker gehad, er was echt niets anders meer van te maken. Erg slecht idee om je petje dan te vergeten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?