hoi
kan iemand mijn vertellen waar de shuttelbus staat van internationaal naar nationaal
dit op vliegveld delhi.
en hoe duurt het
groeten tommy
Dag,
de shuttlebus vertrekt aan “stand” 10 of 11 voor de uitgang van de luchthaven. (op de grote ‘zuilen’ buiten staan nummers)
Dit is ongeveer in het midden aan de voorkant. Vergeet wel niet een (gratis als je een binnenlandse vlucht hebt) ticktetje te vragen aan het standje dat zich eveneens ongeveer in het midden bevindt, op het deel dat loopt over de twee hellingen die van weerszijden naar beneden lopen. Je ziet het wel duidelijk als je er bent.
Volgens hun info is er elke 20 min. een bus, maar toen wij er waren (28 aug 2011) duurde het ruim een uur. De rit duurt ongeveer een half uur.
Wij kwamen aan om ca middernacht en hadden een binnenlandse vlucht ruim 9 u later; dus wij hadden ruim de tijd. We namen de shuttlebus rond 5u30.
Patrick
Is ook mijn ervaring dat er geen sprake is van een dienstregeling. Ook wij stonden een uurtje te wachten voordat de chauffeur zin had om te vertrekken. Een aantal mensen was al aardig in de stress geschoten vanwege krappe overstaptijd.
Een taxi kan een oplossing zijn, maar die hebben een langere rijtijd, omdat ze buitenom het vliegveld moeten rijden: de bus gaat gewoon over het vliegveld, en heeft dus geen last van verkeersopstoppingen en dergelijke. Bovendien is de bus gratis als je een ticket kan laten zien. Als je geen ticket hebt, kom je er zelfs niet in dacht ik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?