andaman

• natasja

hallo,

heeft er iemand nog leuke slaaptips voor op de andaman eilanden?

gr natasja

• natasja

Is dit zo'n populaire bestemming?

• Didier

Hoi

Willen hier in maart-april heen!

Heb deze site gevonden, http://www.barefootindia.com/home.aspx

Of het iets is weet ik niet. Wanneer wil je heen?

Didier

• natasja

hoi

we gaan eind oktober naar havelock dus we hopen dat het weer dan een beetje mee zit. we hebben bij emerald gecko een deluxe hut voor 1100inr gevonden normaal veel duurder maar we zitten nog in het voor seizoen.

natasja

• Didier

Hoi Natasja

Zou je me kunnen informeren over je ervaringen op de Andaman eilanden.

Goede vakantie, veel plezier

Gr. Didier

• natasja

hoi didier

heb je nog tips nodig we zijn net terug?

gr natas

• Didier

Hoi

Fijne vakantie gehad hoop ik.

Tuurlijk wil ik graag tips, hoe ging het met de permit, snel te regelen? Hoe is Port Blair, waar heb je geslapen etc.

Mogelijk wil je liever een PM sturen prima

Ons plan is 2 weken Rajastahn en dan vliegen naar Andaman na een dikke vanuit Mumbai terug naar huis

Reisperiode 16 maart-9 april.

Alvast dank voor de info

• natasja

hoi Didier,

het permit ging bij ons eenvoudig. je gaat naar de imigratiedienst en moet het een en ander invullen een stempel in je pasport je permit erbij en klaar is kees!!! maar ja india is india dat kan zo maar anders zijn.

we vonden port blair leuk we hebben daar een brommer gehuurd en zo konden we zelf een beetje rondtouren daar hebben ze geen goede “wegenkaarten” dus tip print zelf wat uit.

we zijn ook naar havelock geweest daar is het echt eenkwestie van boekjes lezen luieren enz. voor de bootkaartjes heb je een kopi nodig van je permit daar zijn ze niet echt behulpzaam dus maak die zelf ergens in de grand bazar. ook op havelock een brommer gehuurd kosten 250 rupe per dag dus dat is niet duur. we wilden daar een boot tripje doen kosten 3500 rupe voor een halve dag beetje aan de prijs om te gaan snorkelen van andere gehoord dat het niet de moeite waard is dus dat maar niet gedaan.

er gaan best veel rijke verwaande indiers naar de andaman eilanden het kromme is dat deze rijke indiers de gewone tarieven betalen terwijl de blanke tourist vele malen meer betaald dat vond ik soms wel heel erg tegenstrijdig.

op havelock sliepen we bij emerold gecko dus geen verwaande indiers want dit is goedkoper dan de resorts die ze daarnhebben. eten was ook echt lekker.

heb je nog meer vragen mail me gerust.

groet natasja

• Didier

Hoi Natasja

Bedankt voor je uitgebreide antwoord!

Kijken uit naar ons verblijf daar begin april.

Mocht ik nog een vraag hebben dan zet ik hem wel op het forum

Groet Didier