Iemand nog tips?

• Jannie

Hallo!

Wij gaan binnenkort 3 weken naar Zuid india!

Iemand nog tips voor de volgende reisroute?

- Hassan

- Mysore

- Wyanad

- Cherai

- Kochi

- Allepey

- Thekkady

- Madurai

- Aathoor

- Tanjore

- Swamimalai

- Pondicherry

- Mamallapuram

- Chennai

Alvast bedankt!!!

Groeten Jannie

• T.o.m.

Als je deze route volgt, dan kan dat inderdaad in 3 weken. Travelling is half the fun, zeggen ze. Maar ik denk niet dat er tussen het reizen zelf, tijd is om de plaatsen die je aandoet ook nog eens te bekijken….

Toch wel zonde zou ik zeggen.

• Shirley

Neem zoveel mogelijk slaaptreinen.

• kataraja

14 Plaatsen bezoeken in 21 dagen. Gaat volgens mijn bescheiden mening niet lukken.

Veel geluk Kataraja

• Ineke M

Dus; waar moet ze echt heen?!

Ineke

• T.o.m.

Van mij mag ze eerst wel even met een iets uitgebreider plan/verwachtingen/interesses komen.

• Jannie

Wij willen gewoon graag weten wat we echt moeten zien in deze plaatsen!

Gaan 3 weken met een individuele chauffeur en de reisroute ligt al helemaal vast….

• T.o.m.

Nou ja, als je een chauffeur hebt, en deze heeft de route zo uitgestippeld, en deze ligt zelfs al vast, dan zal hij ook wel op de leuke plaatsen stoppen, lijkt me?

Ik hoop alleen voor jullie dat je al hebt aangegeven wat je leuk vind….of boek je gewoon recht voor zijn raap een route met prive chauffeur, en ga je naderhand nadenken wat je eigenlijk zou willen zien en meemaken?

• Thomas

Bij welke reisorganisatie hebben jullie deze reis geboekt. Ik neem aan dat jullie terugvliegen vanaf Chennai maar op welke luchthaven in India komen jullie aan? Hebben jullie geen gedetailleerde reisbeschrijving gekregen zo ja mail dat dan even (belangrijk is het aantal dagen dat jullie op een plaats blijven en het aantal km wat wordt opgegeven ivm de te af te leggen afstanden tussen de diverse plaatsen, 250 a 300 km lijkt niet veel voor nederlandse begrippen maar komt er in India op neer dat het zo'n 7 a 8 uur is rijden).

Groeten Thomas

• kataraja

Jannie, volgens mij begrijp ik je vraag nu pas. Toen ik eerst je vraag las dacht ik dat je in elke plaats die je aangaf ging “aandoen” en daar bleef overnachten.(:D. Maar je gaat schijnbaar via die route rijden wel wil weten welke plek je moet bezoeken, of zie ik dit verkeerd?

Groet kat.